ארגון קרנות השוטרים יקים מועדון אשראי עם לאומי קארד

בלאומי קארד מעריכים כי מדובר בפוטנציאל של עד 150 אלף כרטיסי אשראי

מועדון חדש בענף כרטיסי האשראי: ארגון עמיתי "קרנות השוטרים" חתם על שיתוף פעולה עם לאומי קארד להנפקת כרטיס מועדון חוץ בנקאי לחברי הארגון וזאת לאחר תהליך מכרז שעשה. ההסכם בין החברות הוא לעשר שנים עם אופציה להארכה של חמש שנים נוספות. בלאומי קארד מעריכים כי מדובר בפוטנציאל של עד 150 אלף כרטיסים, לעמיתי המועדון, שכוללים היום 75 אלף איש, ולבני משפחותיהם.

ארגון קרנות השוטרים, בניהולו של רון אייזנברג, כולל את כל שוטרי, מתנדבי וגמלאי משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, המשרד לביטחון פנים, לוחמי מג"ב ועוד. לחברי המועדון יינתן פטור מדמי כרטיס, מתנת הצטרפות בשווי 300 שקל והטבות נוספות.

חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד הקימה מספר מועדונים בחודשים האחרונים בהם עם קבוצת פוקס. החברה, בניהולו של רון פאינרו, איבדה לפני מספר חודשים מועדון חוץ בנקאי מרכזי שהיה לה- המועדון המשותף עם שופרסל, ועל רקע זה הקימה מועדונים חדשים שיפצו על אבדן המועדון עם רשת המזון. תחום המועדונים החוץ בנקאיים נמצא בצמיחה וגידול חד יחסית לעומת עולם כרטיסי האשראי הבנקאיים. יחד עם זאת השוק כבר רווי למדי, והקמת מועדונים חדשים ומשמעותיים הופכת למשימה מאתגרת יותר.