מנכ"ל אינטל פורש בעקבות מערכת יחסים עם עובדת

החברה הצהירה כי לאחרונה נודע לה כי לקרזניץ' הייתה מערכת יחסים בהסכמה עם עובדת אינטל, והדבר מהווה הפרה של מדיניות החברה • רוברט סוואן, שכיהן כמנהל הפיננסי של החברה, ימונה למנכ"ל הזמני

מנכ"ל אינטל בריאן קרזניץ / צילום: רויטרס
מנכ"ל אינטל בריאן קרזניץ / צילום: רויטרס

אינטל הודיעה על פרישת המנכ"ל בריאן קרזניץ', וכי רוברט סוואן שכיהן כמנהל הפיננסי של החברה יחליף אותו. קרזניץ' פורש גם מדירקטוריון החברה. החברה הצהירה כי לאחרונה נודע לה כי לקרזניץ' הייתה מערכת יחסים בהסכמה עם עובדת אינטל, והדבר מהווה הפרה של מדיניות החברה. התפטרותו של קרזניץ' הגיעה בעקבות התקרית.

"הדירקטוריון בטוח באסטרטגיה של אינטל ואנו בטוחים כי לבוב סוואן יש את היכולת להוביל את החברה. אנו מעריכים את שנות התרומה הרבות של בריאן", נכתב בהצהרה שפירסמה אינטל.

הדירקטוריון החל בחיפושים אחר מנכ"ל קבוע, ושוקל מועמדים פנימיים וחיצוניים, לפי הודעת החברה, ויעזור בחברה חיצונית לסיוע בתהליך. בתור מנכ"ל זמני, סוואן ינהל את החברה בשיתוף פעולה צמוד עם בכירי החברה. סוואן הוא המנהל הפיננסי של אינטל משנת 2016, ולפני כן עבד במשך תשע שנים כמנהל הפיננסי של eBay. סוואן ציין בהצהרה כי "המעבר של אינטל לחברה שמתמקדת בדאטה מתקדם והצוות שלנו מייצר מוצרים נהדרים, צמיחה מצוינת ותוצאות כספיות יוצאות מן הכלל".