בן חורין אלכסנדרוביץ' יסייע לשרגא ברוש בפרשת העלמות המס

משרד יחסי הציבור נשכר ע"י נשיא התאחדות התעשיינים לסייע לו בהתמודדות התקשורתית סביב החשדות נגדו על העלמת מס בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל

שרגא ברוש / צילום: התאחדות התעשייינים
שרגא ברוש / צילום: התאחדות התעשייינים

משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ' נשכר על-ידי נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש לסייע לו בהתמודדות התקשורתית סביב החשדות נגדו על העלמת מס בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל. להתאחדות התעשיינים יש אמנן מחלקת דוברות והסברה, אך החשדות נגד ברוש הן תחת כובעו כאיש עסקים ולא כנשיא ההתאחדות, ולכן דוברות האיגוד לא אמורה ללוות אותו בנושא זה.

בשבוע שעבר נעצר ברוש בחשד כי העלים מס בהיקף כ-1.5 מיליון שקל, באמצעות זיוף מכתב שהגיש לרשויות המס. על-פי החשד, ברוש הגיש לרשות המסים מכתב שנחזה להיות כזה שנכתב בשנת 2014, בעוד המכתב נערך ונכתב רק בשנת 2017. ואולם, לפי החשד, בעת הזיוף ברוש לא שם לב כי הגיש לרשות המסים טופס שלא היה קיים כלל בשנת 2014, כך שהשימוש בטופס הזה על-ידי ברוש "הסגיר" את העובדה שלא נערך באותה שנה.

בן חורין אלכסנדרוביץ' איננו מטפל בדרך-כלל במשברים הקשורים בפרשות שחיתות, מינהל לא תקין או פלילים, אך בעבר הוא ליווה את גבי אשכנזי בפרשת הרפז. בימים כתיקונם מטפל המשרד בתקציבים הקרובים יותר לעולמו המקצועי של ברוש, כגון רשות ניירות ערך, בנק לאומי, מיקרוסופט, גולן טלקום ולאחרונה אף צירף את תקציב סופר-פארם.