היילנד קפיטל שמייצג דני איילון בוחנת רכישת השליטה בבזק

היילנד קפיטל מנג'מנט המיוצגת בישראל על ידי סילבר רואד קפיטל בוחנת כניסה לישראל על ידי רכישת השליטה בבזק • נציגי הקרן העבירו היום לדורון תורג'מן, מנכ"ל אינטרנט זהב, מכתב כוונות על כוונתם להתמודד על בזק

דני איילון / צילום: כפיר זיו
דני איילון / צילום: כפיר זיו

היילנד קפיטל מנג'מנט המיוצגת בישראל על ידי דני איילון שגריר ישראל לשעבר בארה"ב, בוחנת כניסה לישראל באמצעות התמודדות על רכישת חברת בזק. הקרן פועלת מדלאס, טקסס ארה"ב והיא פועלת הקרן פועלת בארה"ב, אמריקה הלטינית, כולל ברזיל, וארגנטינה ולאחרונה החלה לפעול גם באירופה.

בהודעה שמסרה היא מציינת כי היא מנהלת נכסים בשווי העולה על 14 מיליארד דולר. הקרן מיוצגת בישראל על ידי בנק ההשקעות סילבר רואד קפיטל שבבעלות איילון, ליאור מימון, מנכ"ל, וסטיב לאבין, לשעבר יו"ר בנק לאומי ארה"ב.

נציגי הקרן העבירו היום לדורון תורג'מן, מנכ"ל אינטרנט זהב, מכתב כוונות על כוונתם להתמודד על בזק. כמו כן, צפויים נציגי הקרן להגיע לישראל בשבועות הקרובים לצורך קידום העסקה ובחינת התהליך שאינטרנט זהב תיישם בדרך למכירה.

סילבר רואד קפיטל עוסקת בייזום עסקאות המשלבות משקיעים ורוכשים זרים, עם עסקים ישראליים. סילבר רואד מיוצגת על ידי עורך הדין זהר ליס, שותף במשרד עוה"ד פישר בכר חן וול אוריון ושות'.