דיווחים על פגישה בין רה"מ לקהילה הגאה; במחאה מכחישים

חלק מערוצי החדשות פרסמו כי ראש הממשלה נתניהו "ייפגש בימים הקרובים עם נציגי הקהילה הגאה" • מקבוצת מארגני המחאה נמסר ל"גלובס": "לא קיבלנו שום פניה לפגישה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו \ צילום: תמר מצפי
ראש הממשלה בנימין נתניהו \ צילום: תמר מצפי

בחלק מערוצי החדשות פורסם הערב שראש הממשלה בנימין נתניהו "ייפגש בימים הקרובים עם נציגי הקהילה הגאה".

ההודעות, באמצעות מבזקים של ערוץ 2 ו-10 התפרסמו כשעה לפני המהדורות של החדשות ולפני מה שמסתמן כאחת ההפגנות הגדולות ביותר של הקהילה הלהט"בית ושל ארגוני מחאה נוספים שהצטרפו אליהם במהלך היום ובערב לאירוע מרכזי בכיכר רבין. אולם ראשי המארגנים, ביניהם יו"ר האגודה הלהט"בית, חן אריאלי וכן עודד פריד המייצג את הארגונים השונים בזירה הפוליטית כמו גם עידו רוזנבליט, אחד מקבוצת המארגנים אמרו ל"גלובס" - "לא קיבלנו שום פניה לפגישה".

"אם תיעשה פניה היא אמורה להיות פנייה לפתרון. אנחנו לא מספקים פתרונות פרלמנטריים. אנחנו אנשים שצועקים מהנשמה. ואף "נציג" לא מצית ולא מכבה את הלהבה הזו. וכולנו יודעים זאת." פעילי ההפגנה והמחאה מציינים שהם לא יתנו לראש הממשלה למסמס את פעילותם באמצעות מחוות ללא כיסוי.

עוד נמסר מראשי החמ"ל המארגנים את ההפגנה היום: "בנימין נתניהו מנסה לכבות שקר לא מוצלח בשקר נוסף. אנחנו קבוצה המונה 80 אנשי מפתח בתעשייה הישראלית שנרתמו לטובת השבתת המשק והקריאה #להתעוררעלהחייםשלנו. לא נעשתה פנייה מצד איש למי מדמויות המפתח שניהלו את המאבק יתרה מכך: אנחנו יוצאים בקריאה ברורה לראש הממשלה להפסיק להתייחס אלינו כ"נושא" ל"דיון". היממות האחרונות הוכיחו כי אנחנו אנשים, מכל מקום ובכל מקום. אנחנו שואבים כוח עצום מהתמיכה הציבורית האדירה של בני משפחותינו וקוראים להמשיך את הקריאה הציבורית ואף לה חריפה בדרכים שיפורסמו בהמשך. בדיוק שנה לאחר מותו של אמיר פרישר גוטמן, בערב ט' באב - זמן טוב להזכיר לפוליטיקאים הציניים שאנחנו אנשים. נתניהו, תתגבר על ההומופוביה שלך ושל שותפייך לממשלה המנותקת הזו ותטפל כבר בבעיה. אל תמרח אותנו ואל תשקר לנו. חיינו לא יהיו הפקר".