מלון חדש נפתח היום בתל-אביב: פבריק מקבוצת אטלס

מדובר במלון בוטיק בן 43 חדרים הממוקם בנחלת בנימין בת"א • בקומת הכניסה של המלון שוכן ה"בושוויק", פרי שיתוף-פעולה ראשון בין רשת אטלס ובין קבוצת ברי הקוקטיילים "אימפריאל" • וכמה יעלה לילה במלון החדש?

חדר בפבריק / צילום: אסף פינצ'וק
חדר בפבריק / צילום: אסף פינצ'וק

מלון חדש בתל-אביב: רשת מלונות הבוטיק אטלס פותחת היום (ב') את שעריו של מלון "פבריק" הממוקם בנחלת בנימין בתל-אביב. "פבריק" שוכן במבנה ששימש בעברו כמפעל מתפרות (ומכאן שמו). המבנה הוסב לבניין משרדים, ובגלגולו כעת הוא הופך למלון ובו 43 חדרים. בדומה לשאר המלונות של אטלס, גם למלון הזה יש חותמת משל עצמו תוך קידום זווית האמנות המקומית.

גם מסורת הברים שממוקמים בתוך מלונות בעיר לא נשברת כאן: בקומת הכניסה של המלון שוכן ה"בושוויק", פרי שיתוף-פעולה ראשון בין רשת אטלס ובין קבוצת ברי הקוקטיילים "אימפריאל". "בושוויק" פועל כבית קפה בשעות הבוקר, ובשעות הלילה הוא משמש כבר קוקטיילים.

מחירי הלינה ב"פבריק", כפי שמפורסמים באתר האינטרנט של רשת אטלס, עומדים על כ-850 שקל ללילה לזוג (כ-1,700 שקל לזוג בחדר סטנדרט לסופ"ש הקרוב למשל). לילה באמצע השבוע בחודש אוגוסט מתחיל בכ-700 שקל ללילה. המחירים כוללים ארוחת בוקר (שתוגש ב"בושוויק"), והם מתייחסים לתעריפי הזמנה באתר הכוללים 5% הנחה (לעומת הזמנה טלפונית).

דני ליפמן ולסלי אדלר, בעלי רשת מלונות אטלס, מסרו כי "'פבריק' מייצג עבורנו את השלב הבא של מהפכת מלונאות הבוטיק - מלון הפונה לקהל צעיר וצעיר ברוחו, זה שמעוניין להרגיש חלק מקהילה, לפגוש אנשים, לבלות בבר המקומי ולהתעניין בחוויה אותנטית ומקומית. את כל אלה הוא יקבל אצלנו תחת קורת-גג אחת, בסלון שכונתי ויטאלי, שייצר אינטראקציה ישירה בין אורחים למקומיים".