קמטק עקפה את תחזיות האנליסטים ברבעון השני

חברת המוליכים למחצה רשמה רווח נקי של 4.3 מיליון דולר ברבעון החולף • מספקת תחזית הכנסות גבוהה מתחזיות האנליסטים לרבעון השלישי

דוחות חיוביים לחברת קמטק , המייצרת מערכות בדיקה לתחום הייצור בשוק המוליכים למחצה (סמי-קונדקטורים): החברה עקפה את תחזיות האנליסטים ברבעון השני, ומספקת תחזית הכנסות גבוהה מתחזיות האנליסטים לרבעון השלישי.

ברבעון השני הסתכמו הכנסות קמטק ב-30.5 מיליון דולר - צמיחה של 34.3% בהשוואה לרבעון המקביל וכמיליון דולר מעל תחזיות האנליסטים. מתחילת השנה הסתכמו ההכנסות ב-57.7 מיליון דולר - צמיחה של 31.7% לעומת התקופה המקבילה.

נזכיר כי לפני כשנה קמטק מכרה את חטיבת ה-PCB שלה לקרן השקעות סינית תמורת 35 מיליון דולר, ופעילות זו סווגה בדוחות כפעילות שהופסקה.

"מיקוד בסגמנטים שצומחים במהירות"

הרווח התפעולי של קמטק ברבעון השני, לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), הגיע ל-4.9 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של 11.1 מיליון דולר ברבעון המקביל, שנבע בעיקר מהוצאות משפטיות בסך 13 מיליון דולר. בשורה התחתונה, קמטק הציגה רווח נקי של 4.3 מיליון דולר, לעומת הפסד של 3.9 מיליון דולר ברבעון המקביל.

על בסיס Non-GAAP, בניכוי סעיפים חשבונאיים שונים, הרווח הנקי היה 4.6 מיליון דולר - עלייה מ-2 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי למניה הסתכם ב-13 סנט - סנט אחד מעל תחזיות האנליסטים. מתחילת השנה הסתכם הרווח הנקי Non-GAAP ב-8.8 מיליון דולר, לעומת 3.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה. בסוף הרבעון היו לקמטק בקופה מזומנים ושווי מזומנים בסך 41.2 מיליון דולר.

ברבעון השלישי קמטק מצפה להכנסות של 31-32 מיליון דולר - צמיחה של 26%-30% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2017.

"2018 ממשיכה להיות שנה חזקה מאוד, עם צמיחה של כ-30% בהכנסות, ושיפור ברווחיות", מסר מנכ"ל קמטק, רפי עמית. "התוצאות החזקות שלנו מגיעות בעקבות המיקוד בסגמנטים שצומחים במהירות בשוק הסמיקונדקטור, בעיקר בתחום ה-Advanced Packaging".

עמית הוסיף עוד כי צבר ההזמנות של קמטק נמצא כיום ברמות שיא וכי השיפור בראות (Visibility) לקראת המשך השנה "נותן לנו ביטחון בכך שנמשיך להציג צמיחה חזקה בהכנסות ושיפור בשולי הרווח וברווח במהלך 2018".

קמטק נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב לפי שווי של 304 מיליון דולר, אחרי עלייה של 67% במחיר המניה בשנה האחרונה, כשהמניה נסחרת ברמות שיא של למעלה מעשור.