רדוור משתפרת: קפיצה של 316% ברווח ברבעון השני

במחצית הראשונה עברה רדוור מהפסד של כ-8 מיליון דולר לרווח נקי של כ-700 אלף דולר

חברת רדוור, המספקת פתרונות לזמינות, ביצועים גבוהים ואבטחת רשתות תקשורת ארגוניות, מרכזי מחשוב ואפליקציות, דיווחה היום (ד') על תוצאות טובות ברבעון השני של השנה.

בשורה העליונה הציגה רדוור צמיחה של 12% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ב-2017, לרמה של 57.3 מיליון דולר.

החברה נהנתה מקפיצה של 51% בהכנסות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) לרמה של כ-20 מיליון דולר, בעוד שההכנסות באמריקה ירדו ברבעון זה בכ-2%, לרמה של כ-24 מיליון דולר, ואילו ההכנסות באזור אסיה פסיפיק (APAC) הסתכמו ברבעון השני בכ-13.6 מיליון דולר, בדומה להכנסות ברבעון המקביל.

השורה התפעולית על בסיס GAAP הצביעה על רווח של 700 אלף דולר ברבעון לעומת הפסד של כ-4.5 מיליון דולר ברבעון המקביל, ועל הפסד של 2.3 מיליון דולר ברבעון הראשון השנה.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP קפץ ברבעון האחרון ב-316% לעומת הרבעון המקביל, והגיע לכ-5 מיליון דולר, 10 סנטים למניה. על בסיס GAAP הציגה החברה רווח נקי של כ-1.7 מיליון דולר, 4 סנטים למניה, בהשוואה להפסד נקי של 4.1 מיליון דולר, 9 סנטים למניה, ברבעון המקביל והפסד של כמיליון דולר ברבעון הראשון.

רדווד
 רדווד

בסיכום המחצית הראשונה של השנה רשמה רדוור צמיחה של 12% בהכנסות, שהגיעו לכ-112 מיליון דולר, והציגה רווח נקי של כ-700 אלף דולר, לעומת הפסד של כ-8 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

בקופת החברה היו בסוף יוני מזומנים בהיקף של כ-367 מיליון דולר, גידול של 9 מיליון דולר לעומת סוף הרבעון הראשון השנה.

רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור, ציין היום כי "איומי הסייבר ממשיכים להתפתח, וככל שהם הופכים להיות מסובכים יותר, כך הופכות הטכנולוגיות החדשניות לאיתור מוקדם של התקיפה וריסונה המדויק באמצעות אוטומציה מתקדמת - לבעלות ערך רב יותר".

מניית רדוור  רשמה עלייה של 52% בשנה האחרונה, ושוויה של החברה, שמניותיה נסחרות בנאסד"ק, הגיע לכ-1.2 מיליארד דולר.