לאחר כשנתיים וחצי עופר כרמל עוזב את מיטב דש הלוואות

וגם: חיים ישראל מונה לאסטרטג גלובלי במריל לינץ'

עופר כרמל / צילום: איל יצהר
עופר כרמל / צילום: איל יצהר

אחרי שניהל את הפינטק להלוואות חברתיות eLoan והוביל את מכירתו ושילובו של הסטארט-אפ בתחום הפיננסים לתוך בית ההשקעות מיטב דש, מסיים עופר כרמל את תפקידו כמנכ"ל. מי שימונה כממלא מקום מנכ"ל החברה הוא היו"ר של מיטב דש הלוואות אסף עזרא, שמשמש בנוסף כסמנכ"ל שיווק ומכירות פיננסיות במיטב דש.

כרמל מונה לתפקיד במחצית הראשונה של 2016. eloan החל את דרכו כפלטפורמת P2P והפך לחברת האשראי הצרכני מיטב דש הלוואות, שפועלת גם בתחומי מתן אשראי צרכני ממקורות עצמיים ורכישת תיקי הלוואות ממשקיעים אחרים ("שוק משני"). מנכ"ל קבוצת מיטב דש הוא אילן רביב.

עופר כרמל, שבעבר ניהל גם את חברת ERN, אישר את הפרטים ומסר ל"גלובס" כי "אחרי שנתיים וחצי של הובלת פלטפורמת הפינטק והשלמת מכירת החברה, זו העת לאתגרים חדשים ומרתקים. אני מודה להנהלת מיטב דש על האמון שנתנו בי ובפלטפורמה ואני עוזב את החברה בתחושת סיפוק ולאחר שמשימתי הושלמה, ומאחל לצוות של החברה המון הצלחה בהמשך הדרך ומשוכנע שהצוות המצוין הזה ביחד עם אנשי מיטב דש יוכלו לסייע לקידום הנושא ושילוב הפלטפורמה בכלכלה הישראלית".

ממיטב דש נמסר כי "כרמל בחר לסיים את תפקידו בשל תחושת מיצוי ולעבור לאתגר הבא בעולם העסקי, אנו מאחלים לו הצלחה".

מיטב דש הלוואות היא חלק ממערך האשראי החוץ בנקאי של בית ההשקעות מיטב דש, לצד חברת פנינסולה, שפועלת בתחום האשראי לעסקים.

חיים ישראל מונה לאסטרטג גלובלי במריל לינץ'

הבנק אוף אמריקה-מריל לינץ, הודיע על מינויו של האנליסט הישראלי חיים ישראל, לתפקיד אסטרטג גלובלי, וראש תחום Global Thematic Investing בבנק.

במסגרת תפקידו יהיה ישראל אחראי על תחום מחקרי הנושא (Thematic investments) הגלובליים של הבנק, ואסטרטג ההשקעות הראשי בתחום. מדובר בתחום השקעות צומח שמטרתו לזהות מגמות (mega trends) ואת השפעותיהן הצפויות על העולם בתחומים שונים, בהם - טכנולוגיה, דאטה, אנרגיה, אקלים, דמוגרפיה וכיו"ב.

לבנק אוף אמריקה-מריל לינץ' הצטרף ישראל בשנת 2004 כאנליסט וראש תחום ישראל. בשנת 2012 הוא מונה לתפקיד ראש תחום מחקר סקטור התקשורת בשווקים המתעוררים.

קודם להצטרפותו לבנק אוף אמריקה-מריל לינץ, שימש ישראל כאנליסט ראשי וראש תחום מחקר באקסלנס נשואה במשך 5 שנים.

חיים ישראל / צילום: תמר מצפי
 חיים ישראל / צילום: תמר מצפי

ערב מיחזור: קובי דר עוזב את תמיר

קובי דר, מנכ"ל תמיר - תאגיד מחזור האריזות, פורש בתום 7 שנים בתפקיד, ובשבוע שעבר ערך לו תאגיד תמיר, ערב פרידה והוקרה.

אל אולם האירועים דרזנר 5 בפתח תקווה הגיעו המוזמנים, בהם: אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות בישראל ויו"ר  תמיר; חברי הדירקטוריון: מאיה אלמוג, דב גבע, עמי גליק, צבי ביידא, אייל טריגרמן, הילה ביטון; קרן שיינמן, סמנכ"לית רגולציה; גיא סמט, סמנכ"ל בכיר לשלטון המקומי ומנהל חוק האריזות; רני איידלר (המכהן כממלא את מקום המנכ"ל); שרוני דוידוף, סמנכ"לית שיווק והסברה בתמיר; עו"ד בני רוטנברג, היועץ המשפטי; נחמה רונן, יו"רית תאגיד אל"ה ואחרים.

ולא רק דברי פרידה היו שם - האירוע נפתח באזכור המשפחה המיליון שקיבלה את הפח הכתום ובסרטון בו השתתפו עובדי תמיר. הסרטון גם חשף את חיבתו של דר לשירי ארץ ישראל.

קרן שיינמן  בני רוטנברג גיא סמט קובי דר ואמיר חייק / צילום: יוסי בן חיים
 קרן שיינמן בני רוטנברג גיא סמט קובי דר ואמיר חייק / צילום: יוסי בן חיים