בעלי ערוץ 10: עדיין אי אפשר לנהל משא ומתן עם העובדים

ימים ספורים לאחר שהממונה על ההגבלים מיכל הלפרין החליטה לאשר את מיזוג ערוץ 10 ורשת נערכה הבוקר היום פגישה בין וועד העובדים של הערוץ לבין נציגי בעלי המניות ויו"ר הדירקטוריון שמואל גורטלר

לוגו ערוץ 10
לוגו ערוץ 10

ימים ספורים לאחר שהממונה על ההגבלים מיכל הלפרין החליטה לאשר את מיזוג ערוץ 10 ורשת נערכה הבוקר היום פגישה בין וועד העובדים של הערוץ לבין נציגי בעלי המניות ויו"ר הדירקטוריון שמואל גורטלר. הישיבה הוגדרה "טובה" למרות שבעלי המניות עדין לא יכלו להבטיח ודאות כלשהי לעובדים.

בפגישה נאמר שלא ניתן לקבל כרגע מידע נוסף כי גם לבעלי המניות ולמנהלים אין בשלב זה תמונה השלמה ולכן לא ניתן עדיין לנהל מו"מ . יו"ר הדירקטוריון שמואל גורטלר הבהיר שהוא הכתובת להתנהלות בכל הקשור לדרישות העובדים והשאיר להם ערוץ פתוח "24 שעות ביממה " להתנהל מולו ישירות .

העובדים הציגו את הדרישות הבאות: כמה שיותר עובדים יעברו לגוף הממוזג, מי שיעבור לגוף הממוזג או לחדשות יעבור תוך שמירת תנאים ומי שיאלץ ללכת בסופו של תהליך הביתה יצא עם פיצויים מוגדלים. סוכם שתתואם ישיבת המשך אשר עד לקיומה תתבהר יותר התמונה וניתן יהיה לדון באופן יותר מפורט בדרישות העובדים והשלכות המיזוג עליהם.

לדברי דוד אוחיון יו"ר ועד העובדים "יצאנו בהחלט אופטימיים מהפגישה. נקווה שאכן מהלך הדברים יהיה כזה שכל מה שנבקש או לפחות הרוב נקבל. הם אמרו שעושים כל מאמץ להשאיר כמה שיותר עובדים בגוף הממוזג".