"התחתנו שלוש פעמים: בישראל, בקנדה ובניו יורק"

ד"ר אלי בנדט-טייכר (38), שעובד באאוטבריין, ועידו בנדט-טייכר (41), שעובד בביזאבו • טווח שכר: 38-43 אלף שקל כל אחד

מימין: ד”ר אלי בנדט–טייכר uעידו בנדט–טייכר / צילום: Connected by AOL
מימין: ד”ר אלי בנדט–טייכר uעידו בנדט–טייכר / צילום: Connected by AOL

ערב טוב, איפה אני תופסת אתכם?
אלי: "אנחנו בתל אביב, יוצאים לבלות. שנינו עבדנו קשה כל השבוע. הערב סבתא עשתה ג'סטה ולקחה את הבנות".

עידו: "יש לנו בנות שנולדו בתהליכי פונדקאות, מיילו ודמי, בנות 8 ו-4.5".

אלי: "העולם גלובלי והתפקידים שלנו גלובליים, אז רצינו שיהיו לבנות שמות גלובליים. אנחנו הרבה על הקו ישראל-ארה"ב".

מה אתם עושים בעבודה?
עידו: "אני עובד כשנה כמנהל צוות ה-Client Services של שירותי לקוח בביזאבו, שמפתחת פלטפורמה לניהול כל הרמות הטכנולוגיות של כנסים עבור חברות גדולות".

אלי: "אני שנתיים וחצי באאוטבריין שמפתחת המלצות תוכן, בתפקיד ראש הפיתוח וההדרכה הגלובלי בחברה".

כמה זמן אתם יחד?
אלי: "התחתנו שלוש פעמים לפני 11 שנה. הפעם הראשונה הייתה בישראל בחתונת מסיבה של חברים ומשפחה. על מנת שזה יהיה חוקי נסענו אחר כך לקנדה, קיבלנו את התעודה וחזרנו לישראל כדי להירשם. כיוון ששנינו על הקו ישראל ניו יורק, קמנו יום אחד ואמרנו 'בואו נתחתן גם בניו יורק'. עכשיו עדיף לנו שלא להתגרש, כי נצטרך לעשות גם את זה בשלוש מדינות".

מה זה אומר שאתם על הקו ישראל-ניו יורק?
אלי: "אנחנו משתדלים לצאת לנסיעות עבודה בנפרד בגלל הבנות. לשנינו יש קריירות תובעניות ואנחנו נמצאים אחד בשביל השני. המזל של שנינו הוא ששתי החברות שאנחנו עובדים בהן מאמינות מאוד באיזון בית-עבודה, ושתיהן גם תומכות בתא המשפחתי שלנו. אפילו הספקנו להשתתף בעונה הראשונה של מחוברים האמריקאי, היינו הישראלים היחידים שם. זה היה בתקופה שכולנו גרנו בניו יורק".

הכרתם במקור דרך ההייטק?
אלי: "לא, אני בכלל הייתי בעבר מהנדס כימיה, ד"ר לכימיה. לימדתי באוניברסיטת NYU, ואז פתאום כיוון שבעלי בהייטק ועניין אותי, החלטתי להצטרף. אני חושב שטכנולוגיה ומדעים הולכים יד ביד. למזלי אאוטבריין נתנה לי את ההזדמנות לקחת תפקיד חשוב בחברה".

עידו: "כשהכרנו בדיוק סיימתי ללמוד מדעי המחשב ועבדתי בחברת הייטק, למחשבים הגעתי כי נשאבתי לתחום כשחיפשתי מה ללמוד ואהבתי את מה שאני עושה. אחרי שנה פניתי ל-MBA, ולאורך השנים התמקצעתי בלשבת במרווח הזה, שבין הקבוצות הטכניות לעסקיות".

איפה כל אחד מכם רואה עצמו בעוד חמש שנים?
אלי: "לגמרי ממשיך באאוטבריין. זו חברה שדוגלת בגיוון ובכלל בחדשנות, מה שחשוב בתפקיד שלי. אני מרגיש שאני מתפתח כאן מדי יום".

עידו: "גם אני רואה את עצמי ממשיך בביזאבו. הגעתי לחברה עם קילומטרז' של ניסיון. עכשיו אני מרגיש שאני תורם ישירות להצלחת החברה, ומצד שני אני לומד ומתפתח מהטאלנט הקיים בה. זה ווין ווין".