תקלה ב-Gett הבוקר: "חובות" לא קיימים ובעיות התחברות

בעמוד הפייסבוק של החברה הצטברו כמה תלונות של לקוחות • תגובת החברה: מדובר במקרים בודדים

GETT / צילום: יחצ
GETT / צילום: יחצ

בעיה באפליקציית המוניות גט: חלק מלקוחות שירות המוניות והמשלוחים מתלוננים מהבוקר (ד') כי הם אינם מצליחים להזמין דרכה נסיעות.

חלק מהלקוחות טוענים כי הם אף מקבלים הודעה על חוב שלא שילמו בגין נסיעות קודמות, שאינו קיים; ואילו אחרים אמרו כי לא הצליחו להתחבר לאפליקציה בשל תקלת תקשורת. בעמוד הפייסבוק של החברה הצטברו בשעות האחרונות כמה תלונות של לקוחות, שטוענים כי אינם מצליחים ליצור עמה קשר - והיא השיבה לחלקם כי הנושא בטיפול.

בגט אומרים כי אכן הייתה תקלה באפליקציה ובמערכת הסליקה שתוקנה במהלך הבוקר, ואולם גם לאחר מכן הופיעו טענות של לקוחות על "חובות שלא שולמו" כביכול. בחברה אומרים על כך כי ככל הנראה מדובר במקרים בודדים שאמורים להיפתר בקרוב.

צרו איתנו קשר *5988