פרטנר מבטלת את הטבת נטפליקס חינם לחצי שנה

במקום זאת תציע פרטנר למצטרפים חדשים שנה צפייה בערוצי הספורט פרימיום ללא תשלום • במקביל, החברה מייקרת ב-10 שקלים את מסלול הטריפל או הבאנדל שלה, מ-129 שקל ל-139 שקל

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי / צילום: אמיר גוטפריד
מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי / צילום: אמיר גוטפריד

אחרי שהגיעה ל-100 אלף משקי-בית בתום שנת הפעילות הראשונה שלה בתחום הטלוויזיה, פרטנר משנה את תנאי ההתקשרות עם לקוחות המצטרפים למסלול הטלוויזיה שלה. ראשית מבטלת החברה את הטבת החצי שנה חינם מנוי לנטפליקס, מה שהיווה את הקלף החזק מבחינתה עם השקת השירות.

במקום ההטבה האטרקטיבית הזו (מנוי בנטפליקס אחרי חודש ראשון חינם עולה 30 שקל), מציעה פרטנר הטבה שתתאים לחלק מהצופים: שנה צפייה בערוצי הספורט פרימיום ללא תשלום. הטבה זו נאמדת בכ-600 שקל. לאוהדי הספורט מדובר בבשורה, משום שעד היום לפרטנר לא היה מענה בהעדר ערוצים דוגמת one שלא נכלל בתפריט הערוצים. כיום מונה התפריט 7 ערוצי ספורט שיוענקו בחינם לשנה. 

מי שכבר מצוי בהתקשרות עם פרטנר לחצי שנה חינם בנטפליקס, ימשיך להינות מההטבה. במקביל החברה מייקרת ב-10 שקלים את מסלול הטריפל או הבאנדל שלה, מ-129 שקל ל-139 שקל. התעריף הזה תקף למשתמשים בתשתית של הוט ובזק. באנדל וטריפל על גבי הסיבים יתחיל במחיר של 129 שקל, אלא שהוא רלוונטי ל-170 אלף משקי-בית שבהם פרוסה התשתית של פרטנר. חבילה עם 3 ממירים וגלישה ב-200 מגה תעלה מ-169 שקל לחודש ללקוחות אלה.

מפרטנר נמסר כי "פרטנר ממשיכה בשיתוף-הפעולה המוצלח שלה עם נטפליקס, שהוא הראשון מסוגו בישראל. יותר מ-100 אלף לקוחות נהנים מהשילוב האולטימטיבי של פרטנר TV, שירות הטלוויזיה המתקדם בישראל, עם שירות נטפליקס מובנה בממיר ובכפתור ייעודי בשלט. בנוסף, מהשבוע כל לקוח שמצטרף לפרטנר TV מקבל את ערוצי הספורט פרימיום ללא עלות למשך שנה, הטבה בשווי של 600 שקל". 

בנוגע למחיר מנמקים בפרטנר כי "מחיר פרטנר TV הוא החל מ-69 שקל, באנדל וטריפל החל מ-129 שקל על גבי תשתית הסיבים של פרטנר ו-139 שקל על גבי תשתיות האינטרנט האחרות. וזאת, כמובן, בנוסף לחודש חינם שנטפליקס מעניקה לכל לקוח חדש שמצטרף - גם לאלה שמצטרפים דרך פרטנר TV ומשלמים בחשבונית פרטנר".