בכיר בארגון טראמפ קיבל חסינות בפרשת דמי השתיקה לנשים

כך על פי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל" • לפני יומיים נחשף כי עורך דינו האישי והוותיק של טראמפ, מייקל כהן, הכריז שהנשיא ביצע פשע פדרלי, וחשף כי שילם דמי שתיקה בסכומים שגובהם לא נחשף לשתי נשים

טראמפ בנאום הגרעין/ צילום: רוייטרס
טראמפ בנאום הגרעין/ צילום: רוייטרס

אלן וייסברג, חשב בכיר בארגון "טראמפ", קיבל חסינות בפרשת דמי השתיקה, במסגרתה נחשד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כי שילם לנשים שטענו כי ניהלו עמו מערכת יחסים. כך על פי דיווחים ב"וול סטריט ג'ורנל". על פי הדיווח, וייסלברג קיבל חסינות מחוקרים פדרליים, לאחר שמסר להם מידע על עורך דינו האישי והוותיק של טראמפ, מייקל כהן.

עד כה לא נמסרה תגובה מטעמו של וייסברג, ולא מדובר ארגון טראמפ. על פי מקורות המקורבים למקרה, וייסברג זומן בחודש שעבר להעיד בחקירה הפלילית המתנהלת כנגד כהן.

לפני יומיים נחשף כי כהן הכריז שהנשיא ביצע פשע פדרלי, וחשף כי שילם דמי שתיקה בסכומים שגובהם לא נחשף לשתי נשים בשלב הסיום של מסע הבחירות לנשיאות, וזאת בניגוד לחוק מימון הבחירות הפדרלי.

כהן לא רק נקב בשמו של הנשיא, אלא גם הפריך את הדעה שאם יצליח טראמפ להוכיח שלא הייתה קנוניה בין מטה הבחירות שלו לסוכנים רוסים ב-2016, יגיע הקץ לבעיותיו המשפטיות, והחקירות נגדו יתאדו.

עוד נחשף כי שילם דמי שתיקה בסכומים שגובהם לא נחשף לשתי נשים בשלב הסיום של מסע הבחירות לנשיאות, וזאת בניגוד לחוק מימון הבחירות הפדרלי.