שחקנית חיזוק לתחום היועצים והמכרזים של הלמן-אלדובי

וגם: חגיגה כפולה לבכירי טיב טעם בחולון - השקת סניף סיטי חדש והרמת כוסית, ומי המנכ"ל שקעקע את הלוגו של החברה שלו?

אפרת זליקוביץ מונתה למנהלת תחום יועצים ומכרזים בבית ההשקעות הלמן-אלדובי. זליקוביץ שימשה עד לאחרונה בתפקיד דומה בבית ההשקעות IBI . במסגרת מיזוג פעילות הגמל של IBI לתוך זו של הלמן-אלדובי, הצטרפה כעת למערך ההפצה בדגש על פעילות הגמל והפנסיה של הבית .

לזליקוביץ ניסיון של כ-18 שנה בענף הביטוח הפנסיוני והפיננסים ובחמש השנים האחרונות הקימה וניהלה את מערך ההפצה ליועצים הפנסיוניים העצמאיים בבתי ההשקעות מיטב דש ו- IBI . "אנו שמחים מאוד על הצטרפותה של אפרת לבית ההשקעות", אמר רמי דרור, מנכ"ל הלמן-אלדובי בית השקעות, שציין כי לזליקוביץ "רקורד מרשים בניהול מערך היועצים. מדובר במגזר מקצועי שבשנים האחרונות הולך וצובר תאוצה ואנו רואים לנכון לחזק את מערכת היחסים ושיתופי הפעולה בו". הלמן-אלדובי, בניהולם של רמי דרור, מנכ"ל, ואורי אלדובי, יו"ר, מנהל נכסים בהיקף של כ-53 מיליארד שקל.

חגיגה כפולה לבכירי טיב טעם

בכירי הנהלת טיב טעם חגגו בסוף השבוע השקת סניף סיטי חדש בחולון וניצלו את ההזדמנות להרמת כוסית לכבוד ראש השנה הבא עלינו לטובה. הסניף כולו קושט בסמלי ראש השנה ובהם רימונים, תפוחים ודגים ולפני הרמת כוסית שמפנייה נערך טקס קביעת מזוזה.

החוגגים נהנו ממאכלי חג מסורתיים ובהם עוגות דבש, תמרים, תפוחים ורימונים לצד סוגי דגים שונים, שמפניות ויינות ועדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, ציין כי ההשקה "מהווה פתיחה לשנה טובה". עוד חגגו: חגי שלום, בעלי הרשת; יוסי שלו, ראש אגף הסחר; רוני גרין, מנהל מועדון הלקוחות; אורן מילר, סמנכ"ל הכספים; משה נקים ראש אגף התפעול; ובעלי המתחם, תומר לוי ואייל בר-קיימא, ש-50% ממנו בבעלות קרן פימי.

בכירי טיב טעם. מימין: שלום, לוי אייל, בר-קיימא וכהן צילום: אלעד גוטמן
 בכירי טיב טעם. מימין: שלום, לוי אייל, בר-קיימא וכהן צילום: אלעד גוטמן

מי קעקע את לוגו החברה לכבוד יום ההולדת?

כזה עוד לא היה לנו: מנכ"ל ומייסד הסטארט-אפ Spot.IM, המספק מנגנון תגובות וסושיאל לאתרי חדשות ותוכן, קעקע את לוגו החברה על רגלו לרגל יום הולדתו ה-28.

שובל סיפר כי קעקוע הלוגו "משקף את האמון בחברה, שאנו פה להמשיך להתפתח. הייתי מעורב מאוד בתליך עיצוב הלוגו ואני מאוד מחובר אליו", הוסיף שובל שציין עוד כי החליט על המעשה כדי ש"המשימה לבנות קהילות ברחבי האינטרנט תהיה חלק ממני ומולי מדי יום".

מאז הקמתה ב-2012 גייסה החברה סכום כולל של 37 מילון דולר ובין האתרים שאימצו את הטכנולוגיה שלה נמנים Forbes, Hffington Post ו-Fox News לחברה משרדים בתל אביב, בניו יורק ובלונדון, בהם מועסקים 50 עובדים. 

נדב שובל    / צילום: רועי גולדנברג
 נדב שובל / צילום: רועי גולדנברג