אופל בלאנס צומחת: הרווח הנקי זינק ב-63% ברבעון השני

חברת האשראי החוץ-בנקאי מסכמת את המחצית הראשונה של השנה עם צמיחה של 25% בהכנסות משירותים פיננסיים ל-28 מיליון שקל, וזינוק של 82% ברווח הנקי ל-10.3 מיליון שקל • המניה עלתה בכמעט 20% ב-3 החודשים האחרונים

חברת אופל בלאנס , העוסקת במתן שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים בתחום האשראי החוץ-בנקאי, הציגה היום תוצאות טובות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של 2018.

ההכנסות משירותים פיננסיים צמחו בכ-25% ברבעון השני, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו בכ-14.2 מיליון שקל. ההכנסות בניכוי הוצאות מימון וחובות אבודים קפצו ברבעון ב-41% והגיעו לכ-10.7 מיליון שקל, ובשורה התחתונה הציגה החברה, שאותה מוביל המנכ"ל דני מזרחי, עלייה של 63% ברווח הנקי שהגיע ברבעון לכ-5.1 מיליון שקל.

את המחצית הראשונה של השנה סיימה החברה עם צמיחה של 25% בהכנסות משירותים פיננסיים לרמה של כ-28 מיליון שקל, וקפיצה של 82% ברווח הנקי שהגיע לכ-10.3 מיליון שקל.

מניית אופל בלאנס רשמה עלייה של קרוב ל-20% בשלושת החודשים האחרונים ושוויה של החברה בבורסה הגיע לכ-204 מיליון שקל. הונה העצמי עמד בסוף חודש יוני על כ-69 מיליון שקל.

דני מזרחי ציין עם פרסום הדוחות כי "תחום האשראי החוץ-בנקאי בישראל צומח בשנים האחרונות, ואנו נהנים מהרגולציה התומכת ביצירת תחרות למערכת הבנקאית המסורתית, שמטרתה לספק פתרונות גמישים לעסקים קטנים ובינוניים. הגידול הניכר בפעילות, כמו גם השיפור המשמעותי במקורות המימון ובתנאים שלהם אנו זוכים מהמערכת הבנקאית, ממצבים את אופל בלאנס בעמדה איתנה להמשך צמיחה רווחית".