תמה תקופה: סטלה הנדלר מסיימת היום את תפקידה בבזק

מנכ"לית בזק הייתה אמורה לסיים את התפקיד בסוף השבוע, אך הקדימה את עזיבתה לטובת חופשה פרטית • דודו מזרחי ייכנס לנעליה החל מיום ראשון

סטלה הנדלר מסיימת היום (ג') את תפקידה לאחר 5 שנים כמנכ"לית בזק. הנדלר מסיימת רשמית בסוף השבוע, אולם היום היא עוזבת את החברה ויוצאת לחופשה ומיום ראשון יחליף אותה בתפקיד דודו מזרחי.

כמי שהתחילה את הקריירה שלה בבזק בראשית שנות התשעים ככלכלנית, סטלה הנדלר נחשבת קשורה לחברה בנימי נפשה. היא בת מזל שהיא מסיימת את התפקיד אחרי רבעון שני עם תוצאות טובות של בזק, וכאשר המניה קופצת ב-8% ביום אחד. אם כבר לעזוב, לפחות בטעם טוב.

תחת ניהולה של הנדלר בזק חוותה שינויים גדולים. היא התמודדה עם רפורמת השוק הסיטונאי, עם מאבקי רגולציה קשים, ועם שינויים גדולים בשוק התקשורת. הנדלר פעלה לקדם תהליכי חדשנות בבזק, העצימה את שירותי הבית החכם והעיר החכמה, ובתקופתה הוגברה משמעותית ההשקעה בפריסת סיבים אופטיים לבתים. הנדלר לא תפעיל את הסיבים, למרות שעשתה כל מה שיכלה על מנת שהדבר יקרה בתקופתה - אך הדבר לא צלח.

הנדלר לא מוכנה להתראיין, ולא רק בגלל חקירות הרשות לניירות ערך והחשדות נגדה בפרשת בזק-yes. היא סבורה שמעשיה מדברים בעד עצמם ולכן בשיחה שניהלה עם עיתונאים על רקע פרסום הדוחות לרבעון השני הקפידה שלא תצוטט, אך הדגישה את המסר היחיד שחשוב לה - שבזק נמצאת בנקודת זינוק טובה מאד לעתיד ושהיא הייתה זו שסללה את המסלול.