הליכוד: שני צעירים הודחו מן המפלגה כי נפגשו עם אבו מאזן

חברים בצעירי הליכוד אשר השתתפו אתמול בפגישת שלום עכשיו עם אבו מאזן ברמאללה הודחו • יו״ר צעירי הליכוד דויד שיאן: "אבו מאזן הוא תומך הטרור אשר קורא לכיכרות על שם רוצחים, אנטישמי ומכחיש שואה ואינו מכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי. מי שנושא בתפקיד בצעירי הליכוד לא יכול להצטרף בשום מצב לפגישה עם אדם כזה"

אבו מאזן / צילום: רויטרס
אבו מאזן / צילום: רויטרס

בעקבות חשיפה של הכתב אריק בנדר ממעריב, ולאחר שמנכ״לית שלום עכשיו, שקד מורג, סיפרה הבוקר (ב') בשידור בגלי צה״ל ששני פעילים בצעירי הליכוד השתתפו אתמול בפגישה עם יו״ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ברמאללה, הודיע הבוקר יו״ר צעירי הליכוד דויד שיאן, שהם יודחו לאלתר.

מורג ציינה: "רוב רובם של הישראלים לא מעוניין בסיפוח אלא בפתרון שתי המדינות", וכהמחשה הביאה את העובדה שגם אנשים בליכוד שהוזמנו באופן אישי מטעם ועדת האינטראקציה עם החברה הישראלית של הרשות הפלסטינית, הגיעו אתמול והקשיבו לאבו מאזן. "הם ישבו איתנו בחדר ושמעו את אבו מאזן ואמרו שגם בליכוד יש ציבור שמעוניין בפתרון ולא עומד מאחורי הסרבנות של נתניהו."

שיאן הודיע הבוקר שסגנו יואל נאגר מודח מתפקידו. "נדהמתי והזדעזעתי לשמוע מהתקשורת על פגישתו של יואל נאגר במסגרת תפקידו עם אבו-מאזן. זהו דבר שאינו מקובל עליי, וכמובן שנעשה ללא ידיעתי וללא תיאום איתי. אבו מאזן הוא תומך הטרור אשר קורא לכיכרות על שם רוצחים, אנטישמי ומכחיש שואה ואינו מכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי. מי שנושא בתפקיד בצעירי הליכוד לא יכול להצטרף בשום מצב לפגישה עם אדם כזה."