אל-על תעניק הטבות לטסים דרכה במסגרת הליך פונדקאות

ההטבות תקפות מהיום וכוללות את הטסת התינוק/ות בכיוון אחד חינם, יציאה מהארץ עם סל-קל ו/או עגלת תינוק בנוסף לזכאות הכבודה, שינוי ראשון בכרטיס חזרה לישראל ללא עלות ועוד

חודש וחצי אחרי מחאת קהילת הלהט"בים בנושא חוק הפונדקאות, חברת התעופה אל-על מודיעה היום (ב') כי תעניק הטבות לטסים דרכה במסגרת הליך פונדקאות.

ההטבות תקפות מהיום וכוללות את הטסת התינוק/ות בכיוון אחד חינם (בתשלום מיסי נמל), יציאה מהארץ עם סל-קל ו/או עגלת תינוק בנוסף לזכאות הכבודה, שינוי ראשון בכרטיס חזרה לישראל ללא עלות (באמצעות מוקד השירות הטלפוני של אל-על ובהנחה ששינוי הכרטיס תקף לאותה מחלקת רישום), יחידת כבודה נוספת חינם לכל נוסע בטיסה לישראל, רכישת כבודה עודפת בטיסה לישראל בהנחה של 50% (לרוכשים מראש), הזמנת עריסה לטיסה, מסלול מקוצר בחזרה לישראל עם הילדים וביצוע צ'ק-אין בדלפקי מחלקת העסקים.

ההטבות מיועדות להורה/הורים לעתיד, הנמצאים בתהליך פונדקאות או אימוץ מחוץ לישראל, ושני נוסעים נלווים באחד הכיוונים לפחות. (בכפוף להמצאת אישורים נדרשים).

ההטבות תקפות ברכישת כרטיסי טיסה הלוך ושוב המתחילים בתל-אביב בטיסות אל-על וסאן דור הסדירות. בטיסות ליעדי המשך, הטסת התינוק תתאפשר ללא עלות.

מחאת הפונדקאות שהתקיימה בחודש יולי האחרון העלתה את הנושא החשוב אל סדר היום בעוצמה שגם מארגני המחאה לא ציפו לה. רבים לא העריכו כי המחאה, שהתחילה בקרב קהילת הלהט"בים, תסחף עשרות אלפים ותגיע בשיאה ליום השבתה של המשק, בתמיכת ההסתדרות ובתמיכת חברות עסקיות שונות במשק שהביעו סולידריות - חלקן הודיעו על הצטרפותן לשביתה, ואחרות הכריזו כי יאפשרו לעובדים להט"בים שלא להגיע לעבודה מבלי לקזז להם ימי חופשה.

אחרי הלחץ שהופעל על על אל-על להצטרף לחברות אחרות במשק, היא הצהירה כי היא "תומכת ומחבקת את אנשי קהילת הלהט"ב בפעילותם למען שוויון מלא בכל תחומי החיים". באשר לאישור עובדיה לקחת חלק בשביתה שהתקיימה, החברה מסרה בשעתו כי תעשה ככל שידה משגת "לאפשר לאנשינו לקחת חלק במחאה, תוך התחשבות בלוח הטיסות הגדוש של אל-על בשיא עונת הקיץ ומבלי לפגוע חלילה בקהל לקוחותינו".