ריקול לגרעיני תירס קפואים של מילוטל בשל חשד לליסטריה

בדיגום של גרעיני תירס קפואים של חברת מילוטל ירקות מוקפאים נמצא חשד לחיידק • גם לפני שנתיים ביצעה החברה ריקול לגרעיני התירס הקפואים בשל הימצאות חיידק הליסטריה מונוציטוגנס

ריקול חברת מילוטל ירקות מוקפאים / צילום מאתר החברה
ריקול חברת מילוטל ירקות מוקפאים / צילום מאתר החברה

חברת מילוטל ירקות מוקפאים בע"מ מודיעה על ריקול לגרעיני תירס קפואים במשקל 800 גרם. הסיבה לקריאה היא דיגום שנערך על-ידי שירות המזון של מחוז הצפון, ושבו נמצא חשד להימצאות חיידק ליסטריה מונוציטוג'נס.

בהודעת משרד הבריאות מפורט כי "חיידק ליסטריה מונוציטוג'נס עלול לגרום מחלה באוכלוסייה בסיכון גבוה, כגון בעלי מערכת חיסון מוחלשת, קשישים, או עלול לגרום להפלות בנשים הרות".

בהודעת הקריאה ללקוחות שלא לצרוך את במוצר הודגש כי "מדובר במוצר מוקפא אשר צריכתו מבוצעת לאחר בישול. לפיכך, הסיכון להימצאות חיידקים בעת צריכה סבירה של המוצר על-ידי הצרכן הוא נמוך. יחד עם זאת, ולשם הזהירות, הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר".

החברה מבקשת ממי שרכש "גרעיני תירס טעם הארץ הטובה", 800 גרם, ברקוד 7290004943158, המסומן בתאריך אחרון לשימוש 06.12.2019 או תאריך אחרון לשימוש 10.01.2020, שלא לצרוך את המוצר.

לא מדובר בריקול הראשון של החברה. ב-2016 נאלצה החברה לעשות ריקול לגרעיני התירס המוקפאים ולמוצרי צ'יפס קפוא בשל הימצאות חיידקי ליסטריה מונוציטוגנס.