מבצעים | בלעדי

עוף בשקל 2.0: רמי לוי מציע חבילת סלולר בשקל בחודש

זאת למשך שנה • המבצע מיועד לחברי המועדון, והחבילה כוללת גלישה בהיקף 8 ג'יגה לחודש ושיחות ללא הגבלה • רמי לוי סלולר החל להתמקד לאחרונה בחבילות סלולר למגזר החרדי • בעקבות חשיפת "גלובס" הוחלט במשרד התקשורת לבדוק את המבצע

רמי לוי / צילום: תמר מצפי
רמי לוי / צילום: תמר מצפי

רמי לוי יוצא במבצע חסר תקדים בסלולר, והחל למכור לחברי המועדון שלו חבילות סלולר בשקל אחד בחודש למשך שנה. מדובר בחבילה מלאה הכוללת שיחות סלולר וגלישה בהיקף של עד 8 ג'יגה בחודש.

הפעם האחרונה שנמכרה חבילת סלולר בשקל הייתה במבצעים שערכה גולן טלקום כשמכרה מנוי שני בשקל, אך ככל הידוע מבצע כזה לא היה בשוק הסלולרי מעולם. גורם בכיר ברמי לוי תקשורת אישר את הפרטים. המבצע הוא עד 16 באוקטובר. 

רמי לוי סלולר החל בחודשים האחרונים להתמקד בחבילות סלולר למגזר החרדי, שם הוא גורם שיווקי מוכר ואהוד. לרוב הוא מוכר חבילות סלולר ללא אינטרנט בגלל הדרישה של החרדים לטלפון כשר, ולכן הוא מוכר במגזר חבילות ללא גלישה. לוי רוכב על הרשת של פלאפון, ועל-פי גורמים בשוק, הוא משלם לה גם על בסיס גלישה, ולכן יוצא שהמנויים שלהם הוא מוכר חבילות בשקלים בודדים, הופכים להיות רווחיים עבורו. 

רמי לוי סלולר גייסה בחודש אוגוסט 2,190 לקוחות שעברו אליה מחברות מתחרות. המספר אינו כולל מצטרפים חדשים.  

נציין כי בעקבות חשיפת "גלובס" על המבצע של רמי לוי, הוחלט במשרד התקשורת לבדוק את המבצע של שקל לחודש לחברי המועדון שלו. ממשרד התקשורת נמסר: "אנו מבינים שישנה כאן פגיעה חמורה בשוק ובתחרות. אנו בוחנים את כל האמצעים העומדים לרשותנו על-מנת למנוע פגיעה זו".