גוגל משיקה ברחבי העולם פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשים למצוא את יצירת האמנות שמציגה דיוקן של שדומה להם. הפיצ'ר, שנקרא "Art Selfi", הוא תוספת לאפליקציית Google Arts & Culture, באמצעותה שואפת ענקית הטכנולוגיה להנגיש את עולם האמנות.
פיצ'ר הסלפי הושק בארה"ב בתחילת השנה, וכעת הוא זמין לשימוש בכל העולם וגם בישראל. לפי גוגל, המשתמשים באפליקציה בארה"ב מצאו 78 מיליון התאמות בינם לבין יצירות אמנות באפליקציה עד היום.
כדי למצוא את הכפיל האמנותי שלהם, המשתמשים מתבקשים לצלם תמונת סלפי. לאחר מכן הפיצ'ר סורק עשרות אלפי דיוקנאות מהמאגר שבאפליקציה, שמגיעות ממוזיאונים שמשתפים פעולה עם גוגל, ומחפש אחר הכפיל של המשתמש. באמצעות טכנולוגיית ראייה ממוחשבת, האפליקציה בוחנת את היצירות שבמאגריה ומנתחת קווי דמיון ביניהן לבין התמונה שצילם המשתמש. לבסוף היא מציגה את הדיוקן הנבחר ואת אחוזי ההתאמה הויזואלית שבינו לבין תמונת המשתמש. לאחר לחיצה על הדיוקן שנבחר, היישום מציג בנוסף מידע על האמן ועל היצירה.
הפיצ'ר זמין גם באפליקציית Google Lens.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.