אינסטגרם, שבבעלות פייסבוק, עובדת על אפליקציה נפרדת שתוקדש לשופינג - כך מדווח The Verge. על-פי מקורות האתר, האפליקציה עשויה להיקרא "IG Shopping", והיא תאפשר לגולשים לרכוש מוצרים מידי סוחרים שהם עוקבים אחריהם, ישירות מתוכה. אינסטגרם סירבה להגיב לדיווח.
עדיין לא ידוע מתי האפליקציה תושק, אם בכלל. היא מפותחת בימים אלה, ועדיין לא הוחלט סופית להוציאה לשוק. עם זאת, גורמים המכירים את הנושא אמרו כינ אינסטגרם מאמינה שהיא נמצאת בעמדה טובה להתרחב משמעותית לעולמות המסחר המקוון.
לפי סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, שריל סנדברג, יותר מ-25 מיליון עסקים כבר מחזיקים חשבונות באינסטגרם, 2 מיליון מתוכם מפרסמים. סנדברג אמרה את הדברים בשיחת המשקיעים אחרי פרסום הדוחות הרבעוניים האחרונים של פייסבוק, והוסיפה כי ארבעה מכל חמישה משתמשי אינסטגרם עוקבים אחר עסק אחד לפחות. יצירת אפליקציית שופינג נפרדת תאפשר לאינסטגרם להוון טוב יותר את קהל המשתמשים הזה ולהישען פחות על פרסום כמנוע הכנסות.
החל ממרץ האחרון מוטמע באינסטגרם פיצ'ר שופינג, שמאפשר למשתמשים לרכוש מוצרים שתמונותיהם עולות לרשת החברתית, וכעת היא עובדת על הטמעת הפיצ'ר הזה בשירות הסטוריז שלה. עם זאת, יצירת אפליקציה נפרדת לכך תהווה כמובן מהלך משמעותי יותר. ביוני אינסטגרם השיקה לראשונה אפליקציה נפרדת מתוצרתה - IGTV, המתמקדת בתכני וידאו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.