עובדי והנהלת "גלובס" חתמו על הסכם קיבוצי חדש

ההסכם, שנחתם בשיתוף עם ארגון העיתונאים, בתוקף לעוד 4.5 שנים וכולל העלאה משמעותית בהפרשה לקרנות ההשתלמות, תוכנית בונוס שמחברת בין תגמול וביצועים ומחויבות הדדית לאתיקה ומקצוענות בצד ביטחון תעסוקתי

"גלובס"
"גלובס"

הנהלת "גלובס", ארגון העיתונאים וועד העובדים של "גלובס" חתמו אמש (ג') על הסכם קיבוצי חדש. מדובר בהארכה וחידוש של ההסכם הקיים לכ-4.5 שנים נוספות, והוא מגיע כחלק מעבודה גדולה ורבה שנעשתה ב"גלובס" בחודשים האחרונים ביחס לתגמול עובדים.

הבשורות המרכזיות הן: העלאה משמעותית של ההפרשה לקרנות ההשתלמות שתחול על כל המחלקות - מערכת, סחר, הנהלה, אינטרנט, מנויים, דפוס ותפעול; ותוכנית בונוס שמחברת בין תגמול וביצועים (בתנאים מסוימים של עמידה ביעדי רווחיות). כמו כן כולל ההסכם מחויבות הדדית לאתיקה ומקצוענות בצד ביטחון תעסוקתי.

אלונה בר און, יו"ר "גלובס", הודתה היום (ד') במסגרת הרמת כוסית לראש השנה לאנשי ארגון העיתונאים וועד העיתונאים ואמרה כי היא מקווה שההסכם "מסמן את פתיחתה של מערכת יחסים תקינה שתסייע בהמשך ביסוס 'גלובס' כארגון רווחי, מוביל ומשפיע".

"אנחנו לא פה לא רק כי זה מקום עבודה עבורנו", אמרה בר און, "אלא יש לנו חובה וזכות לעבוד למען מטרה - שהחברה והכלכלה בישראל יהיו טובות יותר, חזקות יותר ובריאות יותר".