לא רק אפל חוגגת: סמסונג פותחת את החנות הכי גדולה שלה

סמסונג פותחת בעיר בנגלור בהודו חנות שמשתרעת על שטח של 3,000 מ"ר, אשר תציג מכשירים סלולריים ומוצרי אלקטרוניקה תוצרת החברה, ובנוסף יהיה בה מרכז שירות לטלפונים • סמסונג אף מתכננת להפוך את החנות החדשה למקום מפגש עבור סטארט-אפים ומשקיעים מקרנות הון סיכון

סמסונג / צילום: רויטרס
סמסונג / צילום: רויטרס

חברת סמסונג פותחת בעיר בנגלור בהודו את החנות הגדולה ביותר שלה, שמשתרעת על שטח של 3,000 מ"ר. החנות החדשה תציג מכשירים סלולריים של סמסונג וגם מוצרי אלקטרוניקה תוצרת החברה, ובנוסף יהיה בה מרכז שירות לטלפונים.

סמסונג אף מתכננת להפוך את החנות החדשה למקום מפגש עבור סטארט-אפים ומשקיעים מקרנות הון סיכון, כך אמר מוהנדיפ סינג, סגן נשיא בכיר בחטיבת המובייל של סמסונג בהודו, לרויטרס.

סינג אמר כי סמסונג השקיעה סכום עצום כדי להשכיר את החנות, אך סירב לנקוב בפרטים מדויקים. הוא הוסיף כי החברה מתכננת לפתוח חנויות נוספות בערים מובילות בהודו. "הודו היא שוק חשוב ביותר, והחנויות האלה יעזרו לנו מאוד לחזק את נתח השוק שלנו", אמר.

הודו היא שוק הסמארטפונים השני בגודלו בעולם, והמתחרות העיקריות של סמסונג במדינה הן יצרניות הטלפונים הסיניות בהובלת שיאומי. אפל, מתחרה נוספת של סמסונג, עדיין לא פתחה חנות דגל בהודו. לפני חודשיים סמסונג גם פתחה את מפעל הסמארטפונים הגדול בעולם בהודו.