ביטן נחקר היום בפעם העשירית בפרשת השחיתות בראשל"צ

לפי ההערכה, החוקרים עשויים לעמת את ח"כ דוד ביטן עם חשודים אחרים ועם עדי מפתח בתיק • ביטן חשוד בקבלת שוחד והלבנת הון בעת שכיהן כבכיר בעיריית ראשל"צ ובוועדה לתכנון ובנייה

ח"כ דוד ביטן / צילום: שלומי יוסף
ח"כ דוד ביטן / צילום: שלומי יוסף

חבר הכנסת דוד ביטן (ליכוד) שוב בחקירה. ביטן נחקר היום (א') בפעם העשירית על-ידי חוקרי יחידת להב 433 במשטרה בחשד למעורבות בפרשת השחיתות בעיריית ראשון-לציון. לפי ההערכה, חוקרי המשטרה עשויים לעמת את ביטן בחקירתו עם חשודים אחרים ועם עדי מפתח בתיק.

נזכיר כי ביטן חשוד בקבלת שוחד והלבנת הון בעת שכיהן בתפקידים בכירים בעיריית ראשון-לציון ובוועדה לתכנון ובנייה. 

עו"ד אפרים דמרי, בא -כוחו של ביטן, מסר כי "ח"כ ביטן הגיע ליחידת להב לצורך המשך החקירה בעניינו. הוא מתכוון להתייחס לשאלות המשטרה, וככל שיהיה עימות, הוא מתכוון להתעמת".

לאחרונה נחשף ב"גלובס" כי כמעט 9 חודשים אחרי שנעצר ונחקר בחשד למתן שוחד לביטן, זומן גם רונן גינזבורג, מנכ"ל חברת הבנייה דניה סיבוס, לחקירה נוספת במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה. לפי החשד, דניה סיבוס שיחדה באמצעות גינזבורג את ח"כ ביטן במאות אלפי שקלים לטובת קידום פרויקטים שלה בראשון-לציון, בעת שביטן שימש בתפקידים שונים בעירייה, בהם ראש ועדת המשנה העירונית לתכנון ובנייה.

*** יודגש כי ביטן וגינזבורג הם בגדר חשודים בלבד, והשניים מכחישים את המיוחס להם. מדובר בשלב מקדמי בהליך הפלילי, ושמורה להם חזקת החפות.