ציפי ברנד חוברת לאסף זמיר במירוץ לראשות עיריית תל-אביב

לדברי זמיר, "זוהי הזדמנות אמיתית להביא שינוי ולפתוח דף חדש בחיי העיר, בהתנהלות העירייה ולמען התושבים"

פגישת ציפי ברנד ואסף זמיר
פגישת ציפי ברנד ואסף זמיר

אסף זמיר, המתמודד על ראשות עיריית תל-אביב ומי שמכהן מזה עשור כסגנו של רון חולדאי, הודיע היום (ד') כי ציפי ברנד, העומדת בראש סיעת "הורים זה לב", תצטרף לרשימתו במקום השני.

לדברי זמיר, "זוהי הזדמנות אמיתית להביא שינוי ולפתוח דף חדש בחיי העיר, בהתנהלות העירייה ולמען התושבים".

זמיר וברנד אמרו כי במסגרת הסכם האיחוד הם יובילו במשותף במספר נושאים בתחום החינוך. בנוסף, ברנד תוביל את נושא כיכר אתרים, שיתוף ושקיפות המידע לציבור ומעורבות התושבים בהחלטות העירייה.

היום ומחר הם ימי ההרשמה של הסיעות והמתמודדים לעירייה בכל רחבי הארץ. עד ליום 4 באוקטובר על משרד הפנים להודיע מי אושר ומי נפסל.

לזמיר צפויה התמודדות לא פשוטה מול רון חולדאי, ראש העיר המכהן מזה 20 שנה והנחשב פופולרי. זמיר טוען כי אחרי 20 שנה חייבים לרענן את השורות, וכי יש לחתור להגבלת מועד הכהונה של ראשי הערים בכל המדינה.

בשנים האחרונות עיקר הפעילות של זמיר הייתה בתחום החינוך בעיר תל-אביב. במועצה היוצאת היו לו 4 מושבים, ומן הרשימה שלו במועצה הקודמת צמחה חברת הכנסת מרב בן-ארי. הוא איש מפלגת העבודה במקור, אך מפלגת העבודה הודיע על תמיכה ברון חולדאי, וזאת על אף שבמישור הארצי (ראשות הממשלה) במפלגת העבודה תומכים בעיקרון של הגבלת תקופת כהונת ראש העיר לשתי קדנציות.