החלונות הגבוהים: מי תומכים בדור הבא של המוזיקה הישראלית?

וגם: דן גינגיס מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של אפריקה ישראל מגורים

אודי אנג'ל ורועי ורמוס / צילום: איציק בירן
אודי אנג'ל ורועי ורמוס / צילום: איציק בירן

בצהרי שישי האחרון נאספו בגן הפסלים שבמוזיאון תל אביב מוזמני אירוע ההתרמה (השלישי) שערך בית הספר למוזיקה רימון שברמת שרון.

המפגש - שאחריו עברו המוזמנים לאולם אסיא להופעה של שלומי שבן, יעל קראוס ואסף אמדורסקי כשלישיית "החלונות הגבוהים" העדכנית - הוא יוזמה של עמותת הידידים של בית הספר, כאשר הכנסות האירוע יוקדשו למלגות לימודים. מחירי הכרטיסים לאירוע החלו ב-1,000 שקל לזוג.

בתומכי המוזיקה נצפו: קלרה ונתן חץ, מנכ"ל ומבעלי אלוני חץ; רועי ורמוס, בעלי קרן נוקד קפיטל (שבימים אלה עסוק בלבקר את הנהלת פז); אסתי אקרמן, מבעלי אקרמן, משווקת וודקה פינלנדיה (נותנת החסות לאירוע); רו"ח יצחק סוארי; עו"ד ברוריה לקנר וד"ר רוני אמיד; עו"ד אייל רוזובסקי; זיוה ושלום זיידלר, בעלי ויסוצקי; אירינה שלמור, יו"רית אגודת הידידים, ואחרים. איש העסקים אודי אנג'ל, יו"ר הוועד המנהל של בית הספר, עלה לבמה וביצע את אחד משירי החלונות הגבוהים והודיע כי הוא תורם שלוש מגות לימודים נוספות. עוד נודע במינגלינג כי אנג'ל עובד בימים אלה על דיסק משלו. עוד נמסר כי סופו של הערב נאספו כ-300 אלף שקל. 

זיוה ושלום זיידלר / צילום: איציק בירן
 זיוה ושלום זיידלר / צילום: איציק בירן

דן גינגיס מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של אפריקה ישראל מגורים

אפריקה ישראל מגורים הודיעה השבוע על מינויו של דן גינגיס לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה. גינגיס (44) יחליף בתפקיד את ליאת דנינו שהגישה את התפטרותה מהחברה בחודש אפריל האחרון, ומאז ניסתה החברה לאתר לה מחליף.

בעברו מילא גינגיס תפקידים שונים בקבוצת אלדר, כאשר בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל ומנהל חטיבת אלדר סוהו. קודם לכן הוא כיהן  כסמנכ"ל ומנהל חטיבה בקבוצה. וכחלק מכך, ניהל את מערך השיווק והמכירות של פרויקטי נדל"ן למגורים עבור חברות שונות, בהן: אפריקה ישראל מגורים, עופר השקעות, אמריקה ישראל להשקעות ועוד.

אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, בירך על המינוי ומסר כי "אני בטוח כי, הידע המקצועי והניסיון הרב של גיניגיס בתחום השיווק והמכירות של נדל"ן למגורים יתרמו רבות לאפריקה ישראל מגורים".

דן גינגיס/ צילום: אלדר שיווק
 דן גינגיס/ צילום: אלדר שיווק

מינויים חדשים במיטב דש

מינויים חדשים במיטב דש, בראשות המנכ"ל אילן רביב. בית ההשקעות הודיע היום על מינוי של גיא מני לתפקיד מנהל השקעות ראשי במיטב דש גמל ופנסיה. מני (41) יחליף את ברק בנסקי ששימש בתפקיד בארבע השנים האחרונות. מני הצטרף לבית ההשקעות בשנת 2006 וכיהן לאורך השנים במגוון תפקידים, כאשר בתפקידו האחרון ניהל את ההשקעות של קרן הפנסיה.

מינוי נוסף עליו הודיע בית ההשקעות, הוא של אבי ברקוביץ לתפקיד משנה למנהל ההשקעות הראשי, במסגרתו יוביל ברקוביץ את תחום ההשקעות האלטרנטיביות. ברקוביץ הצטרף למיטב דש לפני כ-12 שנים.

מירב אתרוג בר תנהל את שופרסל Travel

חברת שופרסל Travel, חברת התיירות בשותפות של קבוצת שופרסל וקבוצת גוליבר, הודיעה על מינויה של מירב אתרוג בר למנכ"לית. 

אתרוג בר (45) מגיעה מעולם הדיגיטל, במסגרתו ניהלה והובילה מערכי שיווק ודיגיטל, כאשר בתפקידיה האחרונים כיהנה כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של ידיעות אחרונות, וניהלה את חברת "עברית" - חנות הספרים הדיגיטליים.

חברת שופרסל Travel צפויה להשיק את הפלטפורמה האינטרנטית שלה בחודשים הקרובים, ובמסגרת זו החברה תנהל פלטפורמת תיירות אינטרנטית להזמנת טיסות, מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל, ותציע הצעות מותאמות אישית לחברי מועדון.

מירב אתרוג בר / צילום: ערד סלוצקי
 מירב אתרוג בר / צילום: ערד סלוצקי