נתניהו בטוויטר: הפעילה הפוליטית התפרצה לדבריי שעות לאחר פטירתו של ידיד נפשי

בציוץ שפרסם נתניהו לא מזמן כתב: "הבוקר התפרצה פעילה פוליטית לדבריי בטקס חנוכת המרכז הרפואי בק"ש. זה היה שעות ספורות אחרי שהתבשרתי על פטירתו של ידיד נפשי, עו"ד יעקב וינרוט. אני רגיל לביקורת ואין לי שום בעיה עם קריאות ביניים. קיבלתי אלפי קריאות כאלה בחיי. אבל היום, בעומק הכאב והצער, הרגשתי שזה פשוט לא היה מתאים" • פרץ לאבי גבאי: ""אני עם הליכוד סיימתי"

בנימין נתניהו/צליום:איל יצהר
בנימין נתניהו/צליום:איל יצהר

ראש הממשלה נתניהו העלה בטוויטר מעין התנצלות והסבר לתגובה המזלזלת שלו לאורנה פרץ, תושבת קרית שמונה שהפריעה לנאומו היום בבוקר. בציוץ שפרסם נתניהו לא מזמן כתב: "הבוקר התפרצה פעילה פוליטית לדבריי בטקס חנוכת המרכז הרפואי בק"ש. זה היה שעות ספורות אחרי שהתבשרתי על פטירתו של ידיד נפשי, עו"ד יעקב וינרוט.

"אני רגיל לביקורת ואין לי שום בעיה עם קריאות ביניים. קיבלתי אלפי קריאות כאלה בחיי. אבל היום, בעומק הכאב והצער, הרגשתי שזה פשוט לא היה מתאים". נתניהו מכנה את פרץ "פעילה פוליטית" למרות שפרץ, אשר התראיינה במהלך היום, הדגישה שהיא מבין התומכות שלו ומצביעת ליכוד.

 

במקביל, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי, ניצל את האירועים והרים טלפון אישי לפרץ לשוחח עמה. פרץ אמרה לגבאי "אני עם הליכוד סיימתי. הוא הפסיד את הקול שלי. אני מעריכה את זה שהתקשרת אלי אחרי היום הקשה הזה."