זמנם יקר: מי הגיעו להתרשם מהקולקציה החדשה של שעוני היוקרה?

וגם: דניאל בירנבאום נלחם בפסולת בהונדורס

מימין: מיקי דיין ועדי כהן / צילום: ערן לם
מימין: מיקי דיין ועדי כהן / צילום: ערן לם

באולם הכניסה של מלון היוקרה The Jaffa (הממוקם ביפו, כמובן) התקבצו אמש עשרות מוזמנים בהם אספני שעונים. המטרה: חשיפת קולקציית שעוני הצלילה החדשים של מותג שעוני היוקרה אומגה, לצד קוקטייל, מינגלינג והופעה של אמן האשליות חזי דין.

במארחים: דודו פולטרוק, מנכ"ל קבוצת רולטיים יבואנית אומגה; קרין קיש מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצה ובאסטיין ג'נדפו, מנכ"ל אומגה המזרח התיכון שהגיע במיוחד לישראל.

עבור מי שהיה מעוניין להעשיר את האוסף שלו בפריט נוסף, הגיעו נציגי החברה בכפפות לבנות והציגו לו את הגוון. נמסר כי במהלך הערב נמכרו 16 שעונים שמחירם נע בין 19-66 אלף שקל. 

העבירו את הזמן בנעימים בכניסה לבית המלון: חיים רומנו, לשעבר מנכ"ל החברות אל על ופרטנר; איש העסקים מיקי דיין (הבכור באחים שבמשפחת העסקים - דיין); עתליה ועפרה שמלצר, מבעלי קבוצת שלמה סיקסט; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי (שגילה התעניינות בשעונים שבתצוגה); רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב שקפץ לביקור קצר; יעקב ושוש גולברי, מבעלי רשת גולברי ורשת סאקרה; רו"ח מנחם מרדר; האדריכלית שירלי דן; עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם; ועוד מתעניינים אחרים.

חיים רומנו ודודו פולטרוק/ צילום:  ערן לם
 חיים רומנו ודודו פולטרוק/ צילום: ערן לם

לא חי בבועה: דניאל בירנבאום נלחם בפסולת בהונדורס

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים חזר באחרונה מהונדורס, שם, כך נמסר העביר את הזמן על חוף הים. והוא לא היה לבדו - אל בירנבאום הצטרפו תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל, ומשלחת מנהלים ומנהלות שהגיעו ממדינות שונות. אלה הצטרפו אל קבוצת ילדים מקומיים באי רוטאן ואל מומחי איכות הסביבה, ויחד ערכו מבצע ניקוי של האי מפסולת פלסטית, כחלק ממהלך שמובילה החברה.

"אנחנו לא יכולים לנקות את כל הפסולת הפלסטית ברחבי העולם", הצהיר בירנבאום, "אבל אנחנו צריכים לעשות כל שביכולתנו לעשות את מה שכן אפשרי. הדבר החשוב ביותר הוא להתחייב להפסיק להשתמש בפלסטיק חד פעמי", הוא ביקש. 

דניאל בירנבאום/ צילום:  BlueWater Media
 דניאל בירנבאום/ צילום: BlueWater Media

מולי אדן מתבדח עם רופאים

במרכז הרפואי שיבא התקיים אתמול ושלשום כנס בשם "בית החולים העתידי", אותו אירח מנהל המרכז, פרופ' יצחק קרייס. לאחר שקרייס פתח את הכנס, עלה לבמה מולי אדן, לשעבר סגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא אינטל ישראל. הרצאתו של אדן עסקה ברובוטים, ובעולם העתידי בו הם כבר יחליפו את בני האדם. 

"בעוד 10 שנים רובוטים יחליפו את הרופאים", טען אדן, "הם אף פעם לא מתעייפים, לא שובתים, לא מתלוננים ועובדים 24/7", הוא הסביר.

בקהל ישבו רופאים ומדענים ישראלים, כמו גם אורחים מארה"ב ומאירופה, כאשר אלה הגיעו גם לערב הגאלה שהתקיים בבית אנדרומדה שביפו.

נשאו עיניהם מיפו אל העתיד: ד"ר דניאל קראפט, עתידן מאוניברסיטת סטאנפורד; ד"ר פול רוסמן, האיש דקאן ומנכ"ל בית הספר לרפואה של ג'ון הופקינס; פרופ' צ'יפ קהאן, ראש פדרצית בתי החולים בארה"ב; ד"ר שלמה וינקר, יו"ר איגוד רופאי המשפחה; פרופ' אהוד גרוסמן, דקאן הפקולטה לרפואה בתל אביב ואחרים.

מרדכי שני מולי אדן ויצחק קרייס/ צילום:  אילן הדר
 מרדכי שני מולי אדן ויצחק קרייס/ צילום: אילן הדר