עופר נרגסי פורש מתפקידו כסגן ראש חטיבת ההשקעות בהראל

לאחר כ-11 שנים כ"מספר 2" בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל, נרגסי צפוי לעזוב בקרוב את קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה במשק • בשנתיים האחרונות הוא שימש בתפקיד תחת מנהל חטיבת ההשקעות, סמי בבקוב

לאחר כ-11 שנים כסגן ראש חטיבת ההשקעות בקבוצת הראל, עופר נרגסי צפוי לעזוב בקרוב את קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה במשק.

ל"גלובס" נודע כי נרגסי, איש השקעות מוערך, שיש לו חלק ניכר בתשואות הגבוהות לאורך זמן שמציגה הקבוצה, סיכם לאחרונה כי יעזוב את תפקידו ואת החברה בסוף השנה האזרחית הנוכחית.

קודם להגיעו להראל נרגסי היה בבנק יהב. הוא כיהן בשורת תפקידים בבנק, במשך כעשור, כשתפקידו האחרון שם היה מנהל ענף קופות גמל, שנמכרו להלמן אלדובי. לאחר המכירה הזו נרגסי הצטרף להראל, תחת אמיר הסל, תחתיו כיהן כמספר 2 בחטיבת ההשקעות במשך כ-9 שנים. בשנתיים האחרונות הוא שימש בתפקיד זה תחת מנהל חטיבת ההשקעות הנוכחי של הראל, סמי בבקוב.

כשנרגסי הצטרף להראל ניהלה הקבוצה נכסים בהיקף של כ-45 מיליארד שקל, ואילו כיום מדובר על היקף של כ-190 מיליארד שקל נכסים שמנוהלים באמצעות כ-95 עובדי חטיבת ההשקעות. מדובר בפרישה שנעשית בהסכמה ובתיאום, ולא בהפתעה.

לנרגסי יש ניסיון בניהול השקעות ופיננסים, והוא מתמחה בניהול השקעות סחירות ולא סחירות. על פי מקורבים הוא הגיע למסקנה שהוא מיצה את התפקיד ושברצונו לפנות לאתגרים חדשים. ככל הידוע הוא בודק מספר אופציות. נזכיר כי הסל, מנהל חטיבת ההשקעות הקודם של הראל, עזב את הראל לטובת הקמת קרן השקעות פרטית, ארבל, יחד עם גבי לב.

מהראל נמסר בתגובה כי "נרגסי החליט לצאת לדרך חדשה. אנו מכבדים החלטתו, מודים לו על תרומתו לפעילות החברה, ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".