שופרסל משיקה אתר תיירות בשיתוף-פעולה עם קבוצת גוליבר

אתר שופרסל Travel יציע קופונים מיוחדים לחברי מועדון והחזרים על מחירי הטיסות

מירב אתרוג-בר, מנכ"לית אתר שופרסל טרוול, במסיבת העיתונאים הבוקר / צילום שני מוזס
מירב אתרוג-בר, מנכ"לית אתר שופרסל טרוול, במסיבת העיתונאים הבוקר / צילום שני מוזס

כמעט שנה אחרי שהקימה חברה-בת בשותפות עם קבוצת התיירות גוליבר, שופרסל משיקה היום (א') גם את אתר שופרסל Travel, שיציע הצעות ערך של מוצרי תיירות ונופש לחברי המועדון של הרשת. 

לפי מבנה השותפות בחברה, שופרסל מחזיקה 53% מהמניות, וגוליבר ב-47%, כאשר האחרונה מחזיקה גם באתר השוואת המחירים טרווליסט ובאתר חוליו לדילים של הרגע האחרון. נציין כי 87% מכלל ההזמנות של גוליבר מתבצעות באינטרנט.

בגוליבר נערכים למהלך עם נציגי שירות ייעודיים ללקוחות שופרסל ועם הצעות ערך שייבנו במיוחד לחברי המועדון, שגם יקבלו קופון רבעוני למימוש בעולמות הטרוול. כך למשל, ההצעות כוללות שתי הטבות עיקריות: 3% מערך הקנייה של הטיסה או של חבילת הנופש שיוחזרו לקונים, וקש-בק לחברי מועדון שופרסל למימוש בסניפים (עד לסכום של 495 שקל לכל עסקה). בנוסף, מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל ייהנו מביטוח של הפניקס על ביטול נסיעות עד 12 שעות לפני מועד הטיסה. ההחזר הכספי למבטלים יעמוד על 80% מערך העסקה כולה.

שיעורי הרווחיות הנשחקים בעולמות התיירות והתעופה בעיקר, לצד ההטבות שיקבלו חברי המועדון, מחדדים את העובדה שבחברה בונים על רווחים שיגיעו הודות למאסות של קניות. יצוין כי באתר שופרסל טרוול יימכרו חופשות בארץ ובחו"ל וטיסות של רוב חברות התעופה, כולל חלק מחברות הלואו קוסט הפועלות מישראל.

הגדלת סל המוצרים לחברי מועדון וללקוחות נאמנים דרך מכירת מוצרי תיירות באה לידי ביטוי גם במיזם שהשיק בחודש יולי האחרון רמי לוי בשיתוף עם חברת הדקה ה-90. השניים מציעים דילים באתר ייעודי שכותרתו "החופשות והדילים הזולים במדינה".