מליסרון: הרווח הנקי נחתך בכ-40%, שיפור בפרמטרים התפעוליים ודיבידנד של 60 מיליון שקל

הכנסות החברה נותרו ללא שינוי ברמה של קצת יותר מ-400 מיליון שקל • עלייה ניכרת בהוצאות המימון שלה, לצד שינוי שלילי שנרשם גם בסעיף שערוך נכסים הוביל לשחיקה של קרוב ל-40% ברווח הנקי שלה

ענקית הנדל"ן המניב מליסרון  סיכמה הבוקר (ד') את הרבעון השלישי של השנה עם יציבות בפעילות השוטפת, והכנסותיה נותרו ללא שינוי ברמה של קצת יותר מ-400 מיליון שקל.

אולם, עלייה ניכרת בהוצאות המימון שלה, לצד שינוי שלילי שנרשם גם בסעיף שערוך נכסים הוביל לשחיקה של קרוב ל-40% ברווח הנקי שלה, שהסתכם ב-105 מיליון שקל.

בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2018 המגמה דומה, שם ההכנסות עלו בשיעור מתון של כ-1% והתקרבו ל-1.2 מיליארד שקל, אולם בתקופה זו היקף שערוכי הנכסים שרשמה ירד משמעותית וגם פה נרשמה עלייה בהוצאות המימון.

כך, הכיוון בשורה התחתונה היה דומה, עם ירידה של קרוב ל-20% ברווח הנקי ל-416 מיליון שקל. עוד מליסרון דיווחה על יציבות שנשמרה ברמת הפדיונות בנכסי הקבוצה.

במקביל לדוחות הודיעה החברה שבשליטת היו"ר ליאורה עופר על חלוקת דיבידנד של 60 מיליון שקל לבעלי המניות.

אבי לוי, מנכ"ל מליסרון מסר כי "אנו גאים להציג ביצועים חזקים ועלייה בפרמטרים התפעוליים, הן ברבעון והן בתשעת החודשים הראשונים של השנה, לצד שמירה על רמת פדיונות גבוהה ויציבה, ושיעורי תפוסה גבוהים של כ- 99% במרכזים המסחריים וכ- 95% במשרדים. ביצועים אלה מאפשרים לנו להמשיך להרחיב ולפתח את הייזום והבניה".

מליסרון מחזיקה ב-24 נכסים מניבים בישראל, בשטח כולל של כ-737 אלף מ"ר, המאוכלסים כמעט במלואם. בין נכסיה הבולטים נמנים קניון רמת-אביב שבתל-אביב והקריון שבקריית ביאליק.