אורי רבינוביץ ישוב להיות סגנו של בבקוב, הפעם בהראל ביטוח

רבינוביץ כיהן כמנהל ההשקעות בהראל פיננסים בצמוד לסמי בבקוב, שבעבר היה מנכ"ל בית ההשקעות • מי שיחליף את רבינוביץ שעוזב לקבוצת הביטוח ולחיסכון לטווח ארוך, כמנהל ההשקעות בהראל פיננסים, הוא כפיר חסין

אורי רבינוביץ` / צילום: תמר מצפי
אורי רבינוביץ` / צילום: תמר מצפי

לאחר שנחשף ב"גלובס" כי מספר 2 במערך ניהול ההשקעות של קבוצת הביטוח הראל, עופר נרגסי, עוזב, עתה מתברר כי מי שיחליפו הוא אורי רבינוביץ, שמכהן כבכיר בבית ההשקעות של הקבוצה, הראל פיננסים, שם הוא מנהל את ההשקעות לטווח קצר של הקבוצה. מי שיחליף את רבינוביץ שעוזב לקבוצת הביטוח ולחיסכון לטווח ארוך, כמנהל ההשקעות בהראל פיננסים, הוא כפיר חסין.

רבינוביץ כיהן כמנהל ההשקעות בהראל פיננסים בצמוד לסמי בבקוב, שבעבר היה מנכ"ל בית ההשקעות ומונה לפני כשנתיים למנהל ההשקעות הראשי בקבוצת הביטוח הראל. בבקוב החליף אז את אמיר הסל, שנרגסי היה סגנו, וכעת הוא ישוב לעבוד בצמוד לרבינוביץ. רבינוביץ שימש כמשנה למנכ"ל ומנהל ההשקעות הראשי של בית ההשקעות הראל פיננסים, הזרוע הפיננסית של קבוצת הראל, במשך כ-12 שנים, בעוד שחסין כיהן ב-4 השנים האחרונות כמנהל ההשקעות של תיק הפנסיה של חברת כלל ביטוח. קודם לתפקיד זה בכלל ביטוח הוא כיהן כסגן מנהל הנוסטרו ומנהל תחום האג"ח של חברת מגדל.

קבוצת הראל נמנית על גופי הביטוח, הפנסיה והגמל הגדולים בשוק, והיא בשליטת יאיר המבורגר ובניהול מישל סיבוני.