גארדיקור הישראלית מתכוננת להתרחב: תגייס עוד 80 עובדים

בשנה שעברה, גארדיקור נבחרה אחד מ-10 הסטארט-אפים המבטיחים של "גלובס" • כיום, החברה מעסיקה 120 עובדים, מתוכם כ-50 בישראל, והיתר ב-9 מדינות בהן פועלת החברה באמריקה ובאירופה, בינהן ארה"ב, ברזיל, גרמניה, אנגליה, ספרד ואוקראינה

גארדיקור מספקת אבטחה לשרתים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
גארדיקור מספקת אבטחה לשרתים / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

חברת הסטארט-אפ הישראלית גארדיקור (Guardicore), המפתחת מוצר אבטחה לשרתים, מתכננת להתרחב בלמעלה מ-80 עובדים, 50 מתוכם בישראל, במהלך החודשיים הקרובים. הגידול מגיע לאחר שנה של צמיחה בהכנסות החברה, שעלו ב-300% ב-2017, והגיעו להיקף של מיליוני דולרים.

בשנה שעברה, גארדיקור נבחרה אחד מ-10 הסטארט-אפים המבטיחים של "גלובס". כיום, החברה מעסיקה 120 עובדים, מתוכם כ-50 בישראל, והיתר ב-9 מדינות בהן פועלת החברה באמריקה ובאירופה, בינהן ארה"ב, ברזיל, גרמניה, אנגליה, ספרד ואוקראינה. ממשרדי החברה בתל אביב פועלים צוות הפיתוח וצוות התמיכה של החברה, אשר עתידים להתרחב ב-35 עובדים וב-15 עובדים בהתאמה.

"אצל חברות קמעונות, טכנולוגיה או בנקים, רוב התהליכים הקריטיים קורים על שרתים ולא על תחנות קצה, שם עובר המידע הכי קריטי", אומר מנכ"ל גארדיקור ומייסד שותף בחברה, פבל גורביץ. לדבריו, השרתים הם "התחום שמשתנה הכי הרבה עם כניסת טכנולוגיית הענן". המוצר של גארדיקור נועד לייצר תפיסת אבטחה שמתאימה לסביבות העבודה החדשות, שכוללות שרתים פיזיים, שרתים בענן, וסביבות היברידיות.

"אנחנו מפתחים תוכנה שמאפשרת לחלק את רשת השרתים לסגמנטים מאוד קטנים, מה שמאפשר לשים קבוצה של שרתים בבועה משל עצמם, וכך להוריד את הסיכונים במקרה שאחד מהם נפרץ", הוא מסביר את אופן הפעולה של החברה. "זה מונע את היכולת להתפשט בתוך הרשת, וגם חוסם גישה בלתי מורשית. בגלל שזה מוצר תוכנה מבוזר, אנחנו יכולים לעשות את זה על מידע שיושב בשרת, בענן או בשניהם".

החברה לא חושפת את לקוחותיה אך לדברי גורביץ, היא מוכרת לגופים פיננסיים וגופים טכנולוגיים משמעותיים, ולחברות תעופה וחברות פארמה גדולות. מגמת הגידול במכירות גארדיקור, הוא אומר, נמשכת גם השנה, וצפוייה להגיע למאות אחוזים. כדי לעמוד בקצב הצמיחה, גארדיקור תשקיע כ-9 מיליון דולר בגידול צוות החברה, בשלושה מישורים: צוות המכירות והמרקטינג בחו"ל; הפיתוח, הממוקם בישראל; והתמיכה, שמרביתה מתבצעת מישראל גם כן.

"אנחנו מפתחים כאן כי יש בארץ, ביחוד בתחומים האלה, כישרון מאוד משמעותי. מצד אחד אנשים שמגיעים מחברות כמו צ'ק פוינט ויודעים לבנות פיירוול, ומד שני אנשים שמבינים סייבר ומגיעים מכל מיני מקומות בצבא, ויש גם אנשים שיודעים לבנות תשתיות IT, כי יש תעשיית סטורג' מאוד מפותחת בארץ. זה מקום ייחודי שיש בו הרבה חדשנות והרבה איכות, ולכן אנחנו לא מעתיקים את משרד הפיתוח לקליפורניה או משהו כזה", אומר גורביץ.

התרחבות הצוות בישראל מתרחשת במקביל לפתיחת משרדים בבוסטון שיהפכו למטה המרכזי של החברה בארצות הברית, במקום מטה החברה הנוכחי הממוקם במתחם העבודה של WeWork בסן פרנסיסקו.

תעודת זהות:

שנת הקמה: 2013

מייסדים: פבל גורביץ', אריאל צייטלין ודרור סלעי.

משרדים: מרכז הפיתוח נמצא בישראל ומטה החברה בארה"ב, והיא פועלת ב-9 מדינות באמריקה ואירופה.

עובדים: 120, 50 מתוכם בישראל. במהלך החודשים הקרובים החברה צפוייה לגייס 80 עובדים נוספים, מתוכם כ-50 בישראל.

גיוסי הון: החברה גיסה 52 מיליון דולר ב-2 סבבים

משקיעות מרכזיות: אהוד ברק, TPG Growth, Greenfield Capital Partners, 83North, Battery Ventures ו-Cisco Investments