הפרקליטות החליטה לסגור את תיק החקירה נגד מנכ"ל המועצה האזורית חבל מודיעין, יוסי אלימלך

לאחר שהמשטרה המליצה לסגור את התיק הפלילי נגד ראש המועצה שמעון סוסן, אתמול הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק בעניינו של מנכ"ל המועצה

יוסי אלימלך / צילום: אמיר מאירי
יוסי אלימלך / צילום: אמיר מאירי

פרקליטות מחוז מרכז החליטה לסגור את תיק החקירה נגד מנכ"ל המועצה האזורית חבל מודיעין, יוסי אלימלך.

אלימלך היה אחד החשודים המרכזיים בפרשת שחיתות לכאורה במועצה האזורית חבל מודיעין, שבמסגרתה נעצר גם יו"ר המועצה, שמעון סוסן, בחשד לעבירות שחיתות ציבורית וטוהר המידות. במהלך חודש אוקטובר, ובטרם התקיימו הבחירות למועצה האזורית (בהם זכה סוסן) הודיעה המשטרה על סיום החקירה בעניינם של ראש מועצת חבל מודיעין סוסן, וסגנו יעקב עטיה, סגן ראש המועצה, תוך שהיא מציינת בהודעתה, "כי לא נמצאה תשתית לביצוע עבירה פלילית נגד שמעון סוסן ויעקב עטיה". תיק החקירה בעניינם הועבר לפרקליטות אשר הודיעה על סגירתו.

החקירה בעניינם של השניים הפכה לגלויה בחודש אפריל השנה, ובמסגרתה נעצר ונחקר גם אלימלך וכן אנשי עסקים ויועץ תקשורת, במסגרת חקירה של מספר פרשיות. אלימלך, שלא היה חשוד כלל בעבירות המרמה, נעצר במקביל לסוסן בחשד להטרדה מינית של עובדת לשעבר במועצה. אתמול (ג') הודיעה הפרקליטות לעורך דינו של אלימלך, איל כהן ממשרד כהן סטרשנוב לונדון, כי התיק נגד אלימלך בחשד להטרדה מינית נסגר. במקביל הודיעה המשטרה כי אלימלך כלל לא היה חשוד בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים .

*** חזקת החפות:

החקירה המשטרתית בעניינם של ראש מועצת חבל מודיעין שמעון סוסן וסגנו יעקב עטיה הסתיימה בהמלצת המשטרה לסגור את התיק, המלצה אשר אומצה ע"י הפרקליטות אשר סגרה את התיק. כעת התיק ממתין לעיון והכרעה סופית של הפרקליטות. התיק בעניינו של אלימלך נסגר בהמלצת הפרקליטות.