אהוד ברק ידבר הייטק באירוע 10 הסטארט-אפים המבטיחים של "גלובס"

ראש הממשלה לשעבר יהיה הדובר המרכזי באירוע של "גלובס" שייערך היום, ובו תיחשף נבחרת הסטארט-אפים לשנת 2018 • עוד בדוברים: השחיין המצטיין גל נבו שהפך לסטארט-אפיסט ושרית פירון שרשמה אקזיט ענק בדאטורמה

אהוד ברק/ צילום: איל יצהר
אהוד ברק/ צילום: איל יצהר

סייבר, בינה מלאכותית, שבבים פורצי דרך וגם חקלאות מדויקת וספורט חכם: ההייטק הישראלי מלא בחברות עם רעיונות טובים ומוצרים מסקרנים, אך רק 10 מהם ייבחרו להיות עשרת הסטארט-אפים המבטיחים של "גלובס" לשנת 2018.

היום יתקיים ב"בית השמחות" בתל אביב אירוע שבו יוכרזו הזוכים, וכן ייערכו הרצאות ופאנלים העוסקים במגמות החדשות בתעשיית ההייטק הישראלית. הדובר המרכזי באירוע יהיה ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק, שידבר על החיבור שלו להייטק המקומי ועל נושאים נוספים.

עוד ישתתפו באירוע: שרית פירון, המשקיעה הראשונה בחברת דאטורמה, שרשמה אקזיט ענק כשזו נמכרה השנה ב-800 מיליון דולר; השחיינים האולימפיים גל נבו (שהפך למנכ"ל הסטארט-אפ SenSwim) ואנסטסיה גלושקוב, שישוחחו על הדרך שבה הטכנולוגיה משנה את עולם השחייה; והילה לוי לויה, מנהלת פעילות סיילספורס בישראל, שתדבר על שוויון בעולם הטכנולוגיה לאחר שאמרה לאחרונה ל"גלובס": "ההייטק לועס ויורק נשים שמקימות משפחה".

לרישום לאירוע יש להיכנס לקישור הבא: bit.do/globesstartups2018

פרויקט הסטארט-אפים המבטיחים של "גלובס" מתקיים זו השנה ה-13 ברציפות. השנה הוא נערך בשיתוף IATI, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, ומתבסס על הצבעותיהם של יותר מ-40 גופי הון סיכון ישראליים. הפרויקט והאירוע נערכים בחסות "לאומי טק".