הוועד בבזק בינלאומי לעובדים: לא לשתף פעולה עם השינויים בהנהלה

הועד החליט להגיב בתקיפות לאחר שדירקטוריון בזק בינלאומי אישר 3 מינויים של סמנכ"לים בחברת פלאפון לתפקידים כסמנכ"לים בבזק בינלאומי • "לאור התנהלות ההנהלה, אנו מורים לכל העובדים שלא לחלוק מידע עם הסמנכ"לים החדשים"

ועד העובדים בבזק בינלאומי החליט להגיב בתקיפות למינויים האחרונים בהנהלת החברה, והודיע לעובדים שלא לשתף פעולה עם המהלך. דירקטוריון בזק בינלאומי אישר 3 מינויים של סמנכ"לים בחברת פלאפון לתפקידים כסמנכ"לים בבזק בינלאומי. מדובר במינויים של דגנית קרמר המשמשת כמשנה למנכ"ל בפלאפון, כסמנכ"ל שירות לקוחות בבזק בינלאומי, ג'קי דבי, היועץ המשפטי של פלאפון כיועץ משפטי בבזק בינלאומי, ואת תומר שני סמנכ"ל הכספים בפלאפון כסמנכ"ל הכספים של בזק בינלאומי.

לימור ליברמן-לביא, יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי, שיגרה מייל לעובדים וקראה להם שלא לשתף פעולה עם המהלך. לדבריה, "היום עדכנה הנהלת הקבוצה על כניסתם לתפקיד של שלושה סמנכ"לים, אשר יכהנו בבזק בינלאומי במקביל לעבודתם בפלאפון. מדובר בשינוי ארגוני חריג ובוטה, אשר נעשה באופן חד צדדי וללא תיאום עם הועד.

לאור התנהלות ההנהלה, אנו מורים לכל העובדים שלא לחלוק מידע עם הסמנכ"לים החדשים או עם כל גורם אחר מתוך או מחוץ לחברת בזק בינלאומי אשר יכול לקדם את הכוונה לבצע איחוד ושינויים בבזק בינלאומי. כל העברת מידע או שיתוף פעולה שעלול לקדם את השינויים הארגוניים, יעשה רק לאחר הסכמה על עצם השינויים והשלכותיהם על עובדי החברה, במסגרת המו"מ עם ועד העובדים. במידה ואתם מקבלים פניה מכל גורם מחוץ לחברה - אנא אל תשתפו פעולה ועדכנו אותנו באופן מיידי. נמשיך להיאבק כדי לשמור על זכויותיכם".