ענקית התרופות נוברטיס חתמה על שת"פ עם יצרנית הקנאביס הקנדית טילריי

חברת הקנאביס הקנדית תשתמש ברשת ההפצה של חברת התרופות • מנייתה של טילריי, שזינקה בטרום-מסחר בעד 13% על רקע ההודעה, עולה כעת 7.7% בפתיחה • מנכ"ל טילריי: "הצוות שלהם והתרבות הארגונית תואמת לזו של טילריי, אנו חולקים ערכים דומים וחזון משותף לשוק הקנאביס העולמי"

חממת גידול קנאביס של טילריי /צילום: אתר החברה
חממת גידול קנאביס של טילריי /צילום: אתר החברה

חברת הקנאביס הקנדית טילריי (סימול: TLRY) שולחת זרועות ברחבי העולם. החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם סנדוז, החטיבה השוויצית של ענקית התרופות נוברטיס לפיתוח והפצה של קנאביס רפואי במדינות בהן מותר לפי חוק לצרוך את המוצר. 

מנייתה של טילריי, שזינקה בטרום-מסחר בעד 13% על רקע ההודעה, עולה כעת 7.7% בפתיחה. 

"זה עושה סדר מבחינתנו לחתום עם חברה בסדר גודל של סנדוז, הידועה בהתמקדות שלה במטופלים, עם שרשרת אספקה אמינה, כוח מכירות מבוסס ורשת הפצה גלובלית", אמר ברנדון קנדי, מנכ"ל טילריי. "אם מוצר מגיע לבית המרקחת עם מיתוג של סנדוז, או אם נציג מכירות של תרופות מדבר עם רופא על מוצר ממותג זה, הדבר משדר אמינות למוצר", הוסיף. 

עד כה, לחברת הקנאביס יש שיתוף פעולה עם סנדוז קנדה בפיתוח מוצרי קנאביס ובמחקר. את השיתוף הפעולה עד כה הגדיר מנכ"ל טילריי כמוצלח. "שיתוף הפעולה בין החברות מהווה ניסיון מוצלח, הצוות שלהם והתרבות הארגונית תואמת לזו של טילריי, אנו חולקים ערכים דומים וחזון משותף לשוק הקנאביס העולמי".