רחלי אלפרוביץ: "התפיסה שגדלתי בה הוא שמקומן של הנשים הוא לא זכות אלא חובה"

כך אמרה הערב מייסדת-שותפה קרן ריאליה להשקעות בנדל"ן בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" • אלפרוביץ היא נציגת 40/40 - רשימת 40 הצעירים המבטיחים בישראל

""עבורי הסיפור האמיתי הוא לא מגדר, אלא חינוך החינוך לכנות ונאמנות לעצמנו. החינוך לאיזון", אמרה הערב רחלי אלפרוביץ בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס". אלפרוביץ, מייסדת-שותפה קרן ריאליה להשקעות בנדל"ן, היא נציגת 40/40 - רשימת 40 הצעירים המבטיחים בישראל במגוון תחומי פעילות של מגזין G. "אבא שלי אמר לי: 'כשאת רוצה להשיג משהו, את המחסום הגדול של עצמך'. מעולם לא מצאתי עצמי מתקדמת דרך התקרבנות. את הגרסה הטובה ביותר של עצמנו לא נשיג באמצעות התעקשות להיות מישהו אחר. אנשים מצליחים הם כל מי שחולם להגשים את עצמו באמת. התחביב שלי הוא להכריז שאני מתחילה דיאטה אבל יש לי תחביב נוסף להוביל עסקאות. כשקיבלתי את רישיון עריכת הדין הסתבר לי שהייתי עורכת הדין הצעירה ביותר.

"האידיאל שלי הוא לשמור על איזון. ילדים שומעים ממני שיש להם כוחות וכל עוד הם לא מוציאים אותם לפועל, כולם מפסידים. אם אתם דור מאוזן צאו מדלד אמותיכם, היו דוגמה אישית. כשאני גדלתי, היו, ועדיין יש לי, שפע של מודלים נשיים להעריץ. הרבי מלובביץ הקים כבר ב-1952 ארגון עוצמתי של נשים. התפיסה שגדלתי בה הוא שמקומן של הנשים הוא לא זכות אלא חובה. חובה עליהן להפעיל את מלוא כישוריהן".