צופית הראל מונתה למנכ"לית אספן גרופ, במקומו של גיא אליאס

בשלוש השנים האחרונות כיהנה הראל כסמנכ"לית הכספים של החברה • הראל צפויה להיכנס לתפקידה החדש ב-16 בינואר 2019

צופית הראל / צילום: איליה מלניקוב
צופית הראל / צילום: איליה מלניקוב

צופית הראל מונתה למנכ"לית חברת הנדל"ן אספן גרופ. הראל, 45, תחליף בתפקיד את גיא אליאס, ששימש עד היום כמנכ"ל החברה ובחר "לפנות לאתגרים חדשים". בשלוש השנים האחרונות כיהנה הראל כסמנכ"לית הכספים של החברה, כאשר מאחוריה ניסיון מצטבר בניהול כספים עם התמחות בנדל"ן.

קודם לתפקידה באספן גרופ, היא כיהנה 5 שנים כמנהלת כספים בחברת עוגן נדל"ן מניב בע"מ מקבוצת ישרס, וכ-10 שנים בקבוצת עזריאלי. על-פי התכנון, הראל צפויה להיכנס לתפקידה החדש ב-16 בינואר 2019.

גיא פרג, יו"ר אספן גרופ, בירך על המינוי ומסר כי "אנו שמחים על ההזדמנות לקדם ולמנות את צופית הראל למנכ"לית החברה. צופית, שמובילה בשנים האחרונות את אספן לצידי ולצד ההנהלה בשורה של מהלכים עסקיים מהותיים, מביאה עימה יכולות מקצועיות, כישורים מגוונים וניסיון רב בניהול והיכרות עם שוק ההון וענף הנדל"ן. בהזדמנות זו, אני מודה לגיא אליאס על תרומתו להתפתחותה העסקית של החברה, ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית".

אליאס מסר כי "בתום תקופה דינמית ומלאת פעילות, ולאחר שיחה שקיימתי עם יו"ר החברה, קיבלתי החלטה לסיים את תפקידי בחברה, ולפנות לאתגרים חדשים. ברצוני להודות לצוות אספן גרופ, בראשות רוני צארום והיו"ר, גיא פרג, על תקופה מרתקת, שבמהלכה ביצענו מספר צעדים אסטרטגיים משמעותיים, ובראשם העמקת הפעילות בשוק ההולנדי ומימוש חלק מהפעילות הסולארית".

אספן גרופ  פועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים, ונסחרת לפי שווי שוק של 320 מיליון שקל.