דוז פואה במכרז: ג'ינג'ר תקשורת ינהל את יח"צ האירוויזיון עבור עיריית ת"א

משרד ג'ינג'ר תקשורת, בבעלות מור שובבו אליו חברו לצורך המכרז משרד יוני וולף וגלי אבני אורנשטיין, הוא הזוכה במכרז של עיריית תל אביב • האירוויזיון הוא אמנם אירוע טלוויזיוני וביחסי הציבור שלו יטפל תאגיד השידור כאן אך בכל העולם מתרחשים בתקופתו במקביל גם אירועים בעיר המארחת

נטע ברזילי, אירוויזיון 2018 / צילום: רויטרס
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018 / צילום: רויטרס

עיריית ת"א ממשיכה להיערך לאירוע האירוויזיון גם ברמה התקשורתית: השבוע הסתיים המכרז לבחירת משרד היח"צ שילווה את פרויקט האירוויזיון מטעם העירייה. בתקציב זכה משרד היח"צ ג'ינגר שבבעלות מור שובבו אליו חברו לצורך המכרז משרד יוני וולף וגלי אבני אורנשטיין - דוברת עיריית רמת-גן שהתפטרה לאחרונה מתפקידה כדוברת העירייה ויוצאת לדרך חדשה.

האירוויזיון הוא אמנם אירוע טלוויזיוני וביחסי הציבור שלו יטפל תאגיד השידור כאן אך בכל העולם מתרחשים בתקופתו במקביל גם אירועים בעיר המארחת. כמו בכל העולם, גם בתל-אביב מתעתדים להשתמש בו כמנוף תדמיתי שימשוך תיירים, לא רק בזמן התחרות עצמה אלא גם בשנים שלאחריה. האירוויזיון אמור להיות סוג של קמפיין לעיר והזדמנות להציג את יתרונותיה, ולכן עיריית תל אביב מתכוונת להשקיע בכך מיליוני שקלים - כאשר לפי ההערכות כ-30 מיליון שקל יושקעו בארגון פעילויות התומכות באירוע.

העירייה מתעתדת להקים "כפר אירוויזיון". מדובר במתחם פעילויות שאמור לקום בגן צ'ארלס קלור, שיכלול מסכי ענק לשידור האירוויזיון, במות עם הופעות של אמנים מהארץ ומחו"ל, מתחמי קריוקי, מתחמי אוכל ופעילויות נוספות שמטרתן להפוך את האירוע להפנינג שמושך קהל.בנוסף צפוי לקום מתחם לינה בפארק הירקון, שאמור לתת פתרון לינה זול לכ-20 אלף התיירים שצפויים להגיע לישראל לרגל האירוע.

למור שובבו הראל בעלי משרד היחצ גינג'ר יש כבר לא מעט ניסיון בעבודה מול עיריית ת " א: שובבו מנהל את יחסי הציבור של חודש הגאווה של עיריית תל-אביב-יפו בארבע השנים האחרונות. בשנת 2018 הוביל את מאבק הקהילה הגאה בתקשורת הישראלית וניהל קמפיינים מהפכניים כגון - את מערך יחסי הציבור של קמפיין " פאודה- שילוט בערבית " ועוד .

יוני וולף שחבר לשובבו לצורך המכרז עוסק בעולם היח"צ כ-14 שנה, 11 מהן בגלאי תקשורת כשותף ומנהל פיתוח עסקי, ובשנתיים האחרונות כמנכ"ל המשרד. טיפל בתיקי יחסי הציבור של ערוץ 10, רשות השידור, כניסת מותג WeWork לישראל ועוד

גלי אבני אורנשטיין, 39, שימשה כדוברת עיריית רמת-גן בשנה האחרונה. בעברה שימשה כמנהלת תחום תקשורת אלקטרונית בעיריית תל-אביב-יפו במשך 10.5 שנים, עבדה במערכת " ערב טוב עם גיא פינס " כמנהלת דסק אופנה ולייפסטייל ובריכוז מערכת חדשות 2 .