תא"ל במיל' גל הירש עובר לפוליטיקה: בשיחות עם מספר גורמים

כך אמר היום המועמד לשעבר למפכ"לות ומפקד אוגדת הגליל בעבר • השר גלעד ארדן קרא לנתניהו לשריין לו מקום בליכוד

המועמד למפכ"לות לשעבר ותא"ל במיל' גל הירש אמר היום (ד') באירוע השקת ספרו שהוא עומד להצטרף לזירה הפוליטית ונמצא בשיחות עם מספר גורמים.

ההערכה היא כי הירש יצטרף לליכוד. השר גלעד ארדן, אמר היום בראיון בחברת החדשות שהוא מאמין שנעשה להירש עוול, בהתקיים חקירה פלילית פתוחה נגדו מזה שלוש שנים, חקירה שפתיחתה הביאה לכך שהוא הסיר את מועמדותו מתפקיד מפכ"ל המשטרה בשלהי 2015.

ארדן אמר היום כי היה רוצה שנתניהו ישריין להירש מקום ברשימת הליכוד (וֹלא יעבור תהליך של פריימריז, כמו מועמדים אחרים, כגון גלנט, ברקת, המצטרפים).

ארדן אמר: "אני קורא לראש הממשלה לשקול לשריין אותו ברשימת הליכוד לכנסת הקרובה. יש לו בהחלט את כל הכישורים והערכים לייצג את הליכוד בכנסת הבאה בעזרת ה'".

"יש לי ביקורת על המשטרה והפרקליטות, אף אדם לא צריך לעבור עינוי דין כזה, ואם זה מונע ממנו להיות מועמד לתפקידים שהם ממונים, זה לא מונע ממנו להיות מועמד ברשימה של נבחרי ציבור, ואני חושב שבליכוד זה המקום הנכון לשלב אותו".

הירש, מפקד אוגדת הגליל בעברו אמר היום "אם העם ירצה אותי בירושלים, אני אהיה שם בשבילו כי אני בא מהעם. אני סומך רק עליו. אני נקרע מכך שיש נגדי תיק פלילי פתוח, אך תפור. עם זאת נפל דבר - היה כאן מעשה מלוכלך שמנע ממני מלשרת את העם. איני בטוח שאני מתאים לפוליטיקה אך מכאן אני נתון לעשייה ציבורית".

עוד אמר הירש שהוא יחבור למפלגת עם סדר יום חברתי "אני רוצה להביא מרפא לשטף הדם החברתי, מה שנכון לעם זה להיות ימין ביטחוני לאומי אבל גם דאגה וחמלה כי אני חושב כל הזמן על בני המיעוטים והקשישים".