36 דירות במקום 12 - תמ"א 38 ברחוב המעגל ברמת-גן

הדיירים בבניין יעברו לשנתיים לדירות שכורות, ולאחר גמר הבנייה יקבלו דירה חדשה, גדולה ב-17 מ"ר מדירתם הישנה, עם מרפסת וחניה

דבר הדיירים: 

הרצל, נציג הדיירים, מספר: "התחלנו עם זה כשהיה תמ"א 38 שיפוץ, ואני היחיד שהתנגדתי לזה, כי כבר שמעתי שמועות שאפשר גם להרוס. כשיצא תמ"א 38/2, ישר אספתי את הדיירים, ואמרתי, 'בואו נרוץ עם זה'.

"אחרי שהרסו את הבניין היה עיכוב עד שהתחילו לחפור את הבור. אבל בסך-הכול עומדים בזמנים. הבנייה אמורה להימשך 24 חודש, ואנחנו עוקבים אחר ההתקדמות. 

"בחרנו ביזם לפי מה הוא נותן ומה הרקע שלו, והתרשמות מהבן אדם. הוא זרם איתנו, בא למפגשים, לקחנו עורך דין, שמאי ומפקח על חשבונו. הייתה אישה אחת מבוגרת מאוד, שכבר נפטרה מאז, והוא קנה לה בית במקום סמוך כדי שהיא לא תצטרך לעבור להשכרה".

התמורה ליזם:

היזם יקים בניין בן 10 קומות מעל קומת הקרקע ובו 36 דירות חדשות, מהן יוכל למכור 24 דירות. שטח הדירות החדשות יעמוד על 70-90 מ"ר, מרפסת שמש בת 6 מ"ר, ממ"ד וחניה תת-קרקעית. בבניין יהיו מעלית, חדר ‏אשפה ‏וחדר‏ עגלות.

התמורה לדיירים:

דירה חדשה בבניין חדש, בתוספת 17 מ"ר על שטח הדירה הקיימת כולל ממ"ד, מרפסת שמש בשטח כ-6 מ"ר וחניה בחניון תת-קרקעי.
חניה: עבור כל דייר תירשם חניה אחת בטאבו בחניה תת-קרקעית.

פינוי הדיירים:

הדיירים יפונו על חשבון הקבלן לדירות שכנות בקרבת הפרויקט, עד לתום העבודות.

לו"ז:

עובדים על הפרויקט שלוש שנים. נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים, כרגע עובדים על יסודות הקומה השנייה. הבנייה צפויה להסתיים בחודש מרץ 2020. 

הלית ינאי-לויזון

המצב הקיים: בניין מ-1958, בן 2 קומות מעל קומת הקרקע, 12 דירות. השטח הממוצע לדירה הוא כ-65 מ"ר. בבניין קיימת חניה עבור הדיירים ומעלית.

יזם ומבצע: מאירוביץ' בנייה ויזמות.

אדריכל: ישראל כץ אדריכלים.