גם השבוע: הפרסומת לבזק בינלאומי כובשת את הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל

קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

גם השבוע, הפרסומת לבזק בינלאומי באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי היא הזכורה והאהובה ביותר. עם זאת, שיעורי הזכירות לה נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.1%. שיעור האהדה לפרסומות נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.7%.

בפער לא רחוק מהמקום הראשון באהדה ממוקמת הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה העומדים על20.3%. 

הקמפיין לבנק לאומי, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, הוא המושקע ביותר השבוע. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שיעור ההשקעה בו עומד על כ-1.04 מיליון שקל. 

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 547, זאת לעומת 593 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-27.4 מיליון שקל, זאת לעומת 33.9 מיליון בשבוע שעבר. 

זכורות אהובות
 זכורות אהובות