אחרי ADO: שלמה זהר מצטרף לדירקטוריון ישרס

זהר, שסיים באחרונה את תפקידו כמנכ"ל חברת איי.די.או, ימונה לדירקטור בלתי תלוי בחברת ישרס • בימים האחרונים ביצעה ישרס הקצאת אג"ח פרטית בהיקף של 75 מיליון שקל, באמצעות הרחבת סדרה ט"ו, וכן עדכנה על השלמת רכישת מתחם התקשורת בנוה אילן וקרקע פנויה סמוכה תמורת כ-255 מיליון שקל

זמן קצר לאחר שסיים שלמה זהר את תפקידו כמנכ"ל חברת הנדל"ן איי.די.או (ADO), הוא מצטרף כעת לדירקטוריון חברת הנדל"ן ישרס.

ישרס , שנמצאת בשליטת היו"ר שלמה איזנברג, עדכנה בימים האחרונים על מינויו של זהר לתפקיד דירקטור בלתי תלוי, וזאת אחרי שבשבועות האחרונים סיים כהונה של כ-7 שנים בראשותה של איי.די.או , לאחר 4 שנות כהונה כיו"ר בנק דיסקונט.

מהדיווח בעניינו עולה כי זהר (67) משמש דירקטור בלא מעט חברות נוספות, פרטיות וציבוריות, ובהן בי קומיוניקיישנס, לאומי פרטנרס, דלק US ועוד.

נוסף על זהר, עדכנה ישרס על מינויו של שמואל מסנברג לתפקיד דירקטור חיצוני (דח"צ) בחברה, ובמקביל לכך סיימו את תפקידם בדירקטוריון עוזי ורדי-זר ואברהם לוין.

בימים האחרונים ביצעה ישרס הקצאת אג"ח פרטית בהיקף של 75 מיליון שקל, באמצעות הרחבת סדרה ט"ו, וכן עדכנה על השלמת רכישת מתחם התקשורת בנוה אילן וקרקע פנויה סמוכה תמורת כ-255 מיליון שקל.

עיקר פעילותה של ישרס מתרכז בייזום, בנייה וניהול נכסים מניבים ונדל"ן למגורים, והיא נסחרת בבורסה בשווי של 2.2 מיליארד שקל אחרי שמנייתה רשמה שינויים קלים בשנה האחרונה.