סימנס משקיעה 25 מיליון דולר בסטארט-אפ הלוגיסטיקה הישראלי Bringg

מדובר בסבב גיוס C שמביא את היקף ההשקעות בחברה לכ-53 מיליון דולר • החברה הודיעה כי לנוכח הרחבת פעילותה בכוונתה לגייס עוד 100 עובדים, מתוכם 65 בישראל

חברת סימנס משקיעה 25 מיליון דולר בסטארט-אפ הלוגיסטיקה הישראלי Bringg. מדובר בסבב גיוס C של החברה שמביא את היקף ההשקעות בחברה לכ-53 מיליון דולר.

סימנס השקיעה בברינגג באמצעות חברת Next47, קרן הון סיכון בינלאומית שמשמשת כזרוע ההשקעות שלה. בגיוס הנוכחי השתתפו המשקיעות הקודמות. 

ברינגג פיתחה פלטפורמה טכנולוגית המשמשת לניהול מערכי לוגיסטיקה ומשלוחים ברמות מורכבות גבוהות. בחודשים האחרונים היא החלה בשיתוף-פעולה עם חברת וולמארט האמריקאית, שהשיקה שירות משלוחים חדש המבוסס על הטכנולוגיה של ברינגג. לקוחה בולטת נוספת היא זכיינית מקדונלד'ס בדרום אמריקה, Arcos Dorados, המבצעת משלוחים בכל מדינות היבשת. לדברי החברה, יש לה לקוחות ב-50 מדינות.

בברינגג מתכוונים לעשות שימוש בהון שגויס כדי להאיץ את ההתרחבות העסקית; להגדיל את צוותי המוצר, הפיתוח ונאמנות הלקוחות; ולהרחיב את הפעילות למדינות נוספות. 

החברה הודיעה כי לנוכח הרחבת פעילותה בכוונתה כמעט ולהכפיל את מצבת העובדים. כיום יש לברינגג 113 עובדים, ובחברה רוצים לגייס עוד 100 עובדים, מתוכם 65 בישראל, בין היתר לצוותי המוצר, הפיתוח ונאמנות לקוחות.

גיא בלוך, מנכ"ל ברינגג, מסר: "זו תקופה משמעותית ביותר בחייה של החברה. אנחנו רואים ביקושים הולכים וגדלים למוצר שלנו מלקוחות שצריכים מערכת שתתן להם שקיפות ושליטה בכל שלבי שרשרת הלוגיסטיקה. ההשקעה החדשה תאפשר לנו לסייע לקמעונאים גדולים, רשתות סופרמרקטים, חברות מוצרי צריכה, רשתות מסעדות וחברות לוגיסטיות אחרות להפעיל מערך משלוחים בסטנדרט גבוה. אנחנו במרוץ לספק לארגונים את הפתרונות הטכנולוגיים ואת המודלים העסקיים הדרושים לצוותי הניהול והלוגיסטיקה על-מנת להפעיל מערך משלוחים שיעזור להם להתמודד בתנאים המאתגרים הקיימים בשוק". 

לדברי בלוך, עסקים נמצאים כיום תחת לחץ גובר לנהל מערכי משלוחים מורכבים המבוססים על מודלים עסקיים אופטימליים, שמשלבים יכולות מעקב ומדידת ביצועים בזמן אמת יחד עם חוויית לקוח גבוהה. הפלטפורמה הטכנולוגית של ברינגג מאפשרת לבצע את כל הפעולות האלה, כשהן מותאמות לצורכי הארגון, בין אם הוא משתמש בהן באמצעות שליחים שכירים או חברות שליחויות חיצוניות". 

מת'יו קוואן, שותף בסימנס Next47, מסר: "ברינגג מספקת יכולות קריטיות לארגונים מובילים הזקוקים לחבר ולנתח נתונים לוגיסטיים ממקורות רבים ולבצע אופטימיזציה של 'המייל האחרון', החלק החשוב בתהליך השילוח. הצפי הוא ששוק הלוגיסטיקה העולמי יצמח ל-15.5 טריליון דולר עד 2023, וגם ההשפעה של אמזון משנה באופן דרסטי את ציפיות הלקוחות. לברינגג יש הזדמנות לשנות את תעשיית הלוגיסטיקה דרך אוטומציה רציפה, שקיפות נתונים ותפיסת עבודה שיתופית יותר".