עזיבה נוספת בסנאפ: סמנכ"ל הפיננסים עוזב אחרי פחות משנה בתפקיד

החברה דיווחה לוועדה לניירות ערך ולבורסות בארה"ב כי סמנכ"ל הכספים, טים סטון, יישאר בשלב זה בחברה כדי לסייע במציאת מחליף עבורו ובמעבר

סנאפצ'אט/צילום:shutterstock
סנאפצ'אט/צילום:shutterstock

סמנכ"ל הפיננסים של סנאפ, טים סטון, עוזב את החברה אחרי פחות משנה בתפקיד. החברה דיווחה לוועדה לניירות ערך ולבורסות בארה"ב כי סטון יישאר בשלב זה בחברה כדי לסייע במציאת מחליף עבורו ובמעבר. בוול סטריט ג'ורנל דווח כי מנכ"ל החברה אוון שפיגל הפיץ מזכר לעובדי החברה בו כתב כי סטון "השפיע רבות בזמן קצר" וכי בחברה למדו מהמיקוד שלו בלקוחות ומהדרך בה "עודד את כולנו להתנהל כבעלי החברה".

סטון עבד באמזון במשך 20 שנים לפני שהחל לעבוד בסנאפ, ואף היה סגן נשיא לפיננסים בענקית המסחר המקוון. עם עזיבתו את סנאפ, סטון מוותר על חלק גדול מבונוס בשווי של 20 מיליון דולר שקיבל עם תחילת העבודה, מאחר ש-19 מיליון דולר מתוכם היו בדמות מניות שהתחלקו למענקים חודשיים שווים שנפרשים על פני 48 חודשים. עזיבתו היא חלק מגל עזיבות בחברה, כאשר השבוע גם ראש תחום משאבי האנוש, ג'ייסון הלפרט עזב את החברה, ובשנה שעברה עזב אותה סמנכ"ל האסטרטגיה אימרן קאן ומספר בכירים נוספים.

סנאפ חווה תקופה מאתגרת מאוד בה היא מתקשה לשמר ולמשוך משתמשים, ומניותיה צוללות. ברבעון השלישי מספר המשתמשים היומיים בסנפצ'ט ירד בשני מיליון ל-186 מיליון, למרות שהכנסות החברה דווקא עלו ב-43% ל-297.7 מיליון דולר. אתמול מניית סנאפ ירדה ב-7% בשעות שאחרי המסחר בעקבות ההודעה על עזיבתו של סטון.