תקציב הפרסום של איסתא עובר מענבר-מרחב לאדלר-חומסקי

היקף תקציב הפרסום של חברת התיירות נאמד ב-5-6 מיליון שקל

אסף גורן, מנכ"ל איסתא / צילום: עמית שיסל
אסף גורן, מנכ"ל איסתא / צילום: עמית שיסל

תקציב הפרסום של קבוצת איסתא עוזב את משרד הפרסום ענבר-מרחב - כך נודע ל"גלובס". אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, התקציב, שהיקפו נאמד ב-5-6 מיליון שקל, יעבור למשרד הפרסום אדלר-חומסקי

משרד הפרסום ענבר-מרחב טיפל בתקציב הפרסום של איסתא בשני סיבובים, ובשניהם נסיבות אישיות הן שהניעו את החיבור ואת הפרידה. בפעם הראשונה עבר התקציב לענבר-מרחב מבאומן-בר-ריבנאי, כשגיא קלנר, יו"ר דירקטוריון איסתא לשעבר, נכנס לתפקיד מנכ"ל המשרד. תחילה הועבר תקציב האינטראקטיב, ולאחר מכן כל השאר. עד לפרישתו מהמשרד שימש קלנר כמנהל המקצועי של איסתא בענבר-מרחב. כשעבר לתפקיד הבא - מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט - עבר התקציב בעקבותיו.

לפני כשנתיים, על רקע שינויים ארגוניים בקבוצת פובליסיס ישראל, בעלת השליטה בליאו ברנט, פרש קלנר מתפקידו. זמן לא רב לאחר מכן החליטו באיסתא להפסיק את ההתקשרות עם ליאו ברנט ולחזור לענבר-מרחב.

נזכיר כי לפני חודשים ספורים מונה מנכ"ל חדש לאיסתא, אסף גורן, שהחליף בתפקיד את אתי גווילי, שמונתה ליו"ר החברה. לאיסתא ישראל יש מחזור שנתי של כ-1.5 מיליארד שקל וכן החזקה גם בחברת גוליבר, בחברת אקדמי שעוסקת בארגון משלחות לפולין, בחברת אורטל שעוסקת בהפקת אירועים, בחברת כנס תיירות שעוסקת בתיירות נכנסת ובחברת איסתא ספורט.

נציין כי בתקופה האחרונה הצליח אדלר-חומסקי לגייס מספר תקציבים נאים, המשמעותיים מביניהם הם תקציבי כלל (35 מיליון שקל) וקסטרו (כ-10 מיליון שקל).