"כך בניתי חברה של 5 מיליארד דולר": מנכ"ל Wix מגיע למיטאפ של "גלובס"

המיטאפ, שייערך בשיתוף "עוד פודקאסט לסטארט-אפים" ו-Wize, יתקיים ביום ראשון הקרוב, 27 בינואר • אבישי אברהמי יספר על איך כמעט פיתחו פיצ'ר למייספייס במקום את Wix, על ההשקעות שלו בסטארט-אפים ואיך לומדים לנהל מעל 2,500 עובדים

אבישי אברהמי, מנכ"ל Wix / צילום: יונתן בלום
אבישי אברהמי, מנכ"ל Wix / צילום: יונתן בלום

אבישי אברהמי, מנכ"ל חברת Wix ואחד ממייסדיה, יתראיין בשבוע הבא במיטאפ מיוחד שיערוך "גלובס". אברהמי ירואיין על-ידי עמרי זרחוביץ', עורך מדור ההייטק של "גלובס".

הראיון יתקיים במיטאפ מיוחד שייערך ביום ראשון הבא, 27 בינואר, ב"דרמה בר" בנחלת בנימין 52, תל-אביב. התכנסות למפגש תחל בשעה 19:00. הראיון יחל ב-20:00.

לינק להרשמה: https://goo.gl/RZTLsB
לינק לאיוונט: https://www.facebook.com/events/736753183373552 /

המיטאפ מתקיים בשיתוף-פעולה עם הפודקאסט המוביל "עוד פודקאסט לסטארט-אפים" שמנחים תומי בר-אב וגיא קצוביץ וכן בשיתוף Wize, מיזם חברתי להנגשת ידע לקהל הרחב, בעיקר באמצעות קיום אירועי תוכן. הראיון יוקלט בלייב לפודקאסט.

אברהמי הקים את Wix בשנת 2006 יחד עם אחיו נדב אברהמי וגיורא קפלן. החברה מפתחת טכנולוגיה לבניית אתרי אינטרנט ולניהול עסקים אונליין המאפשרת לכל אחד לבנות אתר ללא צורך בידע בתכנות. היום יש ל-Wix כ-145 מיליון משתמשים ברחבי העולם, החברה מונה 2,600 עובדים ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 5 מיליארד דולר. לפני שייסד את Wix, אבישי הוביל מספר סטארט-אפים. אברהמי ידבר על איך הם כמעט הקימו פיצ'ר למייספייס במקום את Wix, על ההשקעות שלו בסטארט-אפים ועל הטיפים ליזמים צעירים, וגם על איך לומדים תוך כדי תנועה לנהל חברה של מעל 2,500 עובדים.